Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælphjælphjælp!

Redigeret 29 november, 2010, 15:16 i Prævention
Jeg havde sex med min kæreste her for en lille måned siden, hvor jeg havde haft min menstruation på sidste dag - dog ubeskyttet, jeg tog en fortrydelses pille 48 timer efter. Og 3-4 dage efter havde jeg min menstruation igen hvilket vil svare til den 28. Oktober, jeg havde læst det var meget normalt efter man havde taget fortrydelses pille, så der var ro i sindet igen - vi havde efterfølgende gjort det samme nummer igen men dog var han "kun" oppe i mig en gang - hvilket der efterfulgte sex med kondom. Men jeg havde læst man fik uregelmæssig menstruation efterfølgende af fortrydelses pillen, jeg fik jo som sagt den sidste gang d. 28 Oktober og jeg har kun ganske lidt udflåd nu - og ikke de store tegn på menstruation men burde jeg have haft det her den 28. eller er den blot forsinket, evt. rod i min cyklus - eller er jeg evt. gravid?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Jensen.
    Efter hvad du skriver lyder det ikke som om ,at du er gravid ,men jeg synes at du for en sikkerhedskyld skal tage på apoteket i morgen eller til din læge med en urinprøve(du kan købe uringlas på apoteket)Hvis du tager til lægen kan du jo
    snakke om anden prævention end kondom hvis din kæreste er træt af at bruge
    kondom .Alt godt til dig og du er ikke den eneste der har prøvet at lade sig friste
    af sex uden kondom ,men det er jo uholdbar i længden og alt for hårdt psykisk
    med det den usikkerhed og fortrydelses piller er heller ikke godt i længden for din krop.
    Kærlig Hilsen HN.
  • Indstillinger
    Kære HN!

    tusinde tak for svaret - kæresten er sendt af sted efter to graviditets test også må jeg se, hvis den siger positiv og negativ - vil jeg nok lige købe en ekstra, nu var jeg bare fristet - men regner stærkt med at komme på p-piller efterfølgende, det er bedst for begge parter.
    mvh!
Log in eller Registrér for at kommentere.