Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hælen pga. sikkerhedssko

Redigeret 27 november, 2010, 19:29 i Fod- og knæskader
Hej håber I kan hjælpe mig lidt. Er i gratis arbejde for tiden og bruger halv nye sikkerhedssko jeg har haft til at lægge fra tidligere arbejde.
Allerede efter 1 dag havde jeg meget ondt i begge hæle - og torsdag trillet jeg tårer over at skulle i mine sko pga så ondt jeg havde - der er gået hul på begge mine hæle og bruger masser af plaster og vat men intet virker. Jeg humper hver dag på job og kan ikke holde det ud og bossen sagde bare, at jeg skulle forbinde det. Hvad kan jeg gøre og hvorfor går der ligefrem hul på mine hæl så jeg bløder - og sidst kommer der lidt væske med ud!

Håber I kan hjælpe den humpende :-/

Ceine.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Formoder, at der er kommet væske ud før der er kommet blod selvom du siger det i omvendt rækkefølge.

    Fodtøj der ikke passer og ikke er gået til gnaver, og det giver generet hud. Gnaver det endnu mere giver det vabler. Gnaver det mere går der hul på vablerne og væsken i dem flyder ud. Huden indenunder er meget skrøbelig, og bløder derfor let.

    Når du siger at du arbejder gratis, betyder det så, at du er i arbejdsprøvning eller sådan noget?

    Du skal selvfølgelig ikke gå og have så ondt.
    Hvis jeg var dig ville jeg melde mig syg mandag morgen og samtidig få en tid hos lægen mandag.
    Lægen kan se om der er noget særlig creme eller andet der kan hjælpe til hurtigere heling.
Log in eller Registrér for at kommentere.