Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp prøvet botex og fortrudt

Redigeret 28 november, 2010, 05:26 i Skønhed og velvære
Jeg fik Botex for et såkaldt tandkødssmil for en uge siden og i går indtraf virkningen rigtigt så......og det er et trist syn, jeg ser så sær ud når jeg smiler, jeg har søgt og søgt på nettet, jeg kan ikke rigtig finde ud af om virkningen langsomt aftager eller om det er fra den ene dag til den anden nerverne begynder at virke igen.

Typisk nu hvor vi går julefrokosterne i møde, ah men det ser så sjovt ud, man kan nærmest se hvordan folk de stirre og tænker hvad skete der der, når jeg smiler. JEG OVERDRIVER IKKE, Hjææælp nogen der har prøvet og kan berolige mig lidt, jeg håber jo virkningen aftager langsomt og at jeg ikke skal se sådan ud de næste 3-4 mdr.

VH

Hende der ligner en der lugter noget grimt når hun smiler...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke selv kendskab til det, men vil lige skrive til dig alligevel, nu du ikke har fået svar fra nogen der har prøvet det.

    Alle de steder jeg kan finde står der, at virkninger aftager efter x til x måneder. Det tolker jeg som at det fortager sig langsomt over en periode.

    I mine ører virker det meget usandsynligt at virkningen sådan bare lige skulle forsvinde natten over.
  • Indstillinger
    Hej tak for dit svar...... jubii det er også sådan jeg tolker det , jeg må have ringet til lægen i morgen for at høre, om jeg kan gøre noget for at skynde på det, det er total frustrende at skulle prøve at undgå at smile til folk fordi man ser dum ud;-).

    Hvis nogen kender til en måde, man kan hjælpe nerverne på vej til at dannes hurtigere må I endelig skrive.

    Jeg har spist total meget hvidløg og massere området hele tiden de her 2 dage....ha ha man ved jo aldrig om det kunne hjælpe, men jeg tvivler.

    VH

    Rika
  • Indstillinger
    Jeg ved ikke noget om botox, men jeg ved, at stærke B-vitaminer og sunde olier (fiske/planteolie) er godt for nervesystemet. Især skulle produktet Eye-Q være godt, det er bare ret dyrt. Alternativt kan man prøve med koldpresset tidselolie (helsekost). Det må ikke opvarmes. Til at stege i, kan man bruge koldpresset jomfruolivenolie.
    Derudover har nervesystemet godt af frugt og grønt og tåler dårligt alkohol, tobak og sukker.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.