Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ingen sex.

Redigeret 25 november, 2010, 03:07 i Kvindelige sexproblemer
hjæælp...
Jeg ha om aftenen nu oplevet nogen dage i træk at min skede bliver rød, irreterret, og med lidt svag kløe.
jeg kan ikke nyde min kæreste rør mig. og det er et såbart emne.

jeg overvejer at gå til lægen. men måske er der en her inde der har et svar til mig, der måske har væet været ude for det samme.

håber at høre fra jer :)


Skrevet af Lova den irretable.

Kommentarer

  • Indstillinger
    I første omgang vil jeg råde dig til, at du går på apoteket og der forelægger dit problem. Det er givet lidt ubalance som f.eks. nogle Vivag tabletter kan afhjælpe. Det kan også være noget svamp, men det vil apoteket kunne rådgive dig om.

    Men - hvis ikke du får en mærkbar bedring i løbet af få dage, så bør du kontakte din læge.
  • Indstillinger
    Pas på med at gøre det til et sårbart emne. Du skal nok hellere fortælle ham helt åbent og ærligt hvorfor du ikke har lyst til sex. Sig til ham, at han nok heller ikke ville have lyst hvis han havde mega meget ubehag i pikken :)

    Du bør lige tage et smut omkring lægen. Jeg syntes godt det kunne lyde som symptomerne på svamp, men hvis det KUN er om aftenen er jeg ikke sikker. Svamp kan dog godt være ekstra ubehageligt når man ligger i den varme seng.

    Svamp er let at behandle med noget man køber i håndkøb. Jeg er bare af den overbevisning, at det altid er bedst at lade lægen stille diagnoser frem for selv at gøre det. Det kan jo være så meget...
    Hvis lægen siger, at det er svamp, så ved du det til en anden god gang.
  • Indstillinger
    Tak for det gode råd. jeg tager forbi min læge. så må jeg se hvad der bliver sagt .
Log in eller Registrér for at kommentere.