Erfaringer med Eferox?
Hej,
Jeg har ikke kunne få det godt hverken på Ny Eltroxin eller på Euthyrox. Jeg har nu købt Eferox fra Flensburg Apotek.
Er der nogle herinde, der har erfaringer med, om man blot kan skifte lige over mht. dosis - og om der er andet, man skal være særlig opmærksom på?
Og er der nogle, der har gode erfaringer med skift til Eferox? Jeg håber sådan, det vil hjælpe på min tilstand - for hvis det ikke gør, ved jeg ikke, hvad der så er at stille op...
Mange hilsner
Anne34
Jeg har ikke kunne få det godt hverken på Ny Eltroxin eller på Euthyrox. Jeg har nu købt Eferox fra Flensburg Apotek.
Er der nogle herinde, der har erfaringer med, om man blot kan skifte lige over mht. dosis - og om der er andet, man skal være særlig opmærksom på?
Og er der nogle, der har gode erfaringer med skift til Eferox? Jeg håber sådan, det vil hjælpe på min tilstand - for hvis det ikke gør, ved jeg ikke, hvad der så er at stille op...
Mange hilsner
Anne34
Kommentarer
Øv, hvor træls. Jeg selv "døjer" med indstilling af Euthyrox pt. Mit TSH er pludselig blevet ret højt (O,47 i TSH) og jeg kan ikke tåle at komme under 1. Derudover er mit T4 faldet fra ca. 120 til 99. Hvordan var dine tal. Hvorfor kunne du ikke bruge Euthyrox. Det er meget bedre for mig med Euthyrox end Ny Eltroxin, men jeg vil så gerne høre, hvad der var galt for dig? For jeg er lidt tankefuld over at både TSH og T4 bliver lave, for de tal går jo normalt i hver sin retning. Tak.
Udover symptomer på for lavt stofskifte pga. ovenstående for lave værdier - så har jeg ligesiden jeg begyndte på Euthyrox haft problemer med voldsomt oppustet mave hver dag og hævede slimhinder i næse og stoppede bihuler, lukket på ørene samt 'tryk' i hovedet og fornemmelse af at være i en klokke.
Jeg håber meget, at det vil forsvinde, hvis jeg prøver noget andet medicin, og jeg har netop modtaget Eferox med posten - er dog lidt nervøs for bare at skifte lige over, og om der så opstår nye bivirkninger...