Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

skrumpe nosser? :(

Redigeret 20 november, 2010, 10:25 i Mænds sygdomme
Hej. Ehmm jeg har et maga problem. Altså for ca. et års tid siden begyndte min penis og nosser at opføre sig underligt. Min pung er ligesom skrumpet ind, og min penis er nogle gange mega lille. Andre gange fejler det ikke noget dernede. Jeg kan faktisk ligefrem skemalægge hvornår det er i orden og hvornår det ikke er helt i orden. Når jeg vågner om morgenen er det ofte helt fint. Så går jeg på toilet og så er det ikke i orden. Min pung skrumper ind og det samme gør penis. Det står så på stort set hele dagen, indtil om aftenen ved omkring en 19 tiden. (Det kan variere lidt med en time eller to). Er jeg nervøs eller fryser, eller sveder helt vildt, så er det heller ikke i orden. Jeg har haft en kæreste i 6 mdr. som jeg gik fra for 3 uger siden ca. Der havde vi sex hver dag, nogle gange flere gange dagligt. Nu har jeg mødt en ny dejlig pige som jeg er rigtig glad for, og ofte når vi ligger og hygger os, så virker den fint, indtil at jeg kan mærke at det kan føre til mere end bare nus, så får jeg en kæmpe klump i maven, så krymper mine nosser ind og så står jeg på herrens mark igen. Jeg er virkelig påvirket af dette her problem og håber seriøst at I vil hjælpe. Synes det er mega flovt, så har ikke lyst til at gå til min egen læge med det. Måske spiser jeg ikke nok af et eller andet, eller for meget af noget andet.? Og hvad er der i vejen med mig? Ja som sagt, er virkelig fortvivlet. :(
Mvh mig.
Log in eller Registrér for at kommentere.