Behandling med T3 i Danmark?
Jeg har fundet mange undersøgelser - primært på engelske og amerikanske websites - der konkluderer, at mange patienter med lavt stofskifte får det bedre med en kombinationsbehandling af T4 og T3.
Men i Danmark behandles patienter åbenbart kun på forsøgsbasis med denne kombination.
Er der nogen af jer, der ved, om det er muligt at få kombinationsbehandling med T4 og T3 i Danmark - og i så fald hvor?
Hvis det ikke er muligt, vil jeg undersøge muligheden for at komme til en endokrinolog i udlandet.
Er der nogen af jer, der har erfaring på dette område?
Men i Danmark behandles patienter åbenbart kun på forsøgsbasis med denne kombination.
Er der nogen af jer, der ved, om det er muligt at få kombinationsbehandling med T4 og T3 i Danmark - og i så fald hvor?
Hvis det ikke er muligt, vil jeg undersøge muligheden for at komme til en endokrinolog i udlandet.
Er der nogen af jer, der har erfaring på dette område?
Kommentarer
Det er altid værd at prøve hvis du ligger lavt i T3- Se bort fra de undersøgelser der viser at der ikke er en signifikant forskel- det er dig det drejer sig om og det er værd at søge videre, hvis du ikke har det godt på det præperat du er på nu.
Hvis det er ny Eltroxin du er på , ville jo nu først prøve at skifte til et andet T 4 præperat førend kombinationsbehandling.