Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penisstreng - problem - hud i klemme!

Redigeret 16 november, 2010, 19:26 i Åben debat for mænd
Hej Alle, håber virkelig i vil tage jer to minutter til at læse dette og evt. besvare. Jeg har haft et relativt stort problem de sidste 2 måneder med min penis og dens forhud. Til at starte med, vil jeg lige pointere at jeg ALDRIG har haft dette problem før. Alt fungerede indtil for 2 måneder siden, hvor jeg en dag måske er gået for hårdt til værks under onani. Jeg tror at der kom en revne i penis-strengen eller lignende, måske er den knækket, jeg ved det ikke, men det mærkelige er, at det i dét øjeblik ikke gjorde ondt, jeg mærkede intet usædvanligt. Dagen efter var den lidt halv øm, og jeg kunne ikke trække forhuden tilbage uden smerte. Det føltes som om, at forhuden var blevet formindsket med lad os sige 100% Jeg læste derefter lidt debatter og artikler på nettet om det, som kunne være mit problem (knækket penis streng). Jeg gav den derfor ca. 10 dages pause og det blev bedre og bedre jeg kunne nu næsten trække den helt tilbage igen. Derefter begyndte jeg at onanere til og roligt igen. Derefter er det gået ned af bakke endnu en gang og nu er det værre end før. Det føltes bogstaveligt talt som om, at strengen er knækket igen og i mens den har helet er der kommet noget hud i klemme, så det føles og ligner en forhudsforsnævring. Er helt rundt på gulvet, da dette aldrig har været et problem for mig. I foreslår sikkert et lægebesøg, men hvilke andre udveje kan der være udover omskæring, hvilket bliver totalt nedern, da jeg er et socialt mennesker, som dyrker sport, og hvad helvede siger fodboldgutterne ikke til at jeg komme rendende med en pølse uden skind :( Håber I kan hjælpe, jeg har ikke læst om noget lignede problem, håber i har erfaring med. Satser på et hurtigt svar!!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du siger det selv: Det er blevet værre.
    Så se dog for fa'en at komme til lægen med det.

    Jo længere tid der går hvor det kan blive værre, des større bliver sandsynligheden for at det rent faktisk ender med at være nødvendigt med en drastisk indgriben som omskæring.

    Og hvis det ender med en hel eller delvis omskæring: Der er mange der er omskåret af mange grunde og lever ganske glimrende med det. Du må jo bare sige det som det er til gutterne: Strengen sprang og det udviklede sig... Hvis det altså ER det der er sket.
Log in eller Registrér for at kommentere.