Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rejsningsproblemer for 16 årig.

Hej.

Jeg er en fyr på 16 år, der har problemer med at få en ordentlig erektion.
Jeg har været sammen med min kæreste i et lille stykke tid nu (det er den første kæreste jeg har haft, hvor der er seksuel aktivitet.) Så jeg var altså jomfru inden jeg mødte min kæreste. Mit problem ligger i, at min erektion sjældent bliver hård nok til at gennemføre et samleje med hende. Første gang kunne jeg ikke gennemføre og det gik mig meget på i den efterfølgende tid og jeg snakkede ikke med nogen om det og holdt det meget for mig selv, anden gang lykkedes det så og jeg gennemførte samlejet og jeg tænkte så selvfølgelig at problemet var ude af verden. Men 3. gang gik det så galt igen og det er ikke lykkedes siden (dvs. 1-2 forsøg) .. Jeg får erektion, men den er bare ikke hård nok..
Hun er en rigtig dejlig pige og virkelig lækker og jeg kan i hvertfald udelukke, at det skulle skyldes, at hun ikke tænder mig, fordi det gør hun i den grad.
Tror heller ikke det skyldes fysiske problemer, selvom jeg ikke er videre sund, så burde det ikke være et problem i sådan en ung alder.
Jeg har derimod lidt en mistanke om, at det kan skyldes præstationsangst, da jeg ved, at hun var rimelig seksuel erfaren inden hun mødte mig og jeg kunne muligvis frygte, at jeg ikke kan tilfredsstille hende seksuelt.. Men når jeg tænker det igennem virker det ikke som om, at det er grunden, da jeg også har problemer med at få en helt ordentlig erektion ved onani altså, hvor der ikke er noget press på. Den bliver hård, men ikke lige så hård som inden jeg mødte min kæreste.

Det var en lang smøre, men jeg er meget forvirret og er bange for, at komme ind i en såkaldt "ond spiral", hvis jeg ikke allerede er det. Vil sætte stor pris på hjælp.

På forhånd tak. :)

EDIT TILFØJELSE: Det skal også lige siges, at jeg heller ikke lige så tit er liderlig mere eller hvordan man skal forklare det, jeg vågner f.eks. ikke så tit om morgenen med stiv pik længere end jeg gjorde inden jeg mødte min kæreste. Altså jeg har måske generelt mistet lidt lyst i tismanden, jeg er i hvert fald lige så "liderlig" psykisk. Jeg synes det virker meget underligt.

Hilsen Den Anonyme.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Måske vil det kunne hjælpe dig at tage til lægen og få udelukket fysiske årsager.
    Samtidig kan du så få en snak med lægen om det her med at du egentlig ikke FØLER at du har præstationsangst, men at det så er lige som om, at din krop har det.
  • Indstillinger
    Har fået meget ala samme problem som dit ovenstående tilfælde. Et symptom jeg har lagt mærke til er dog, at min sædkvalitet er blevet meget tynd i forhold til før hen, så jeg tænker jeg at der må lægge noget bag, og at det altså ikke er psykologisk (præstationsangst). For det føler jeg heller ik det er, da jeg har masser af erfaring.
Log in eller Registrér for at kommentere.