Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Anal

Redigeret 11 juni, 2013, 05:46 i Homoseksualitet
Hej

Jeg vil gerne prøve noget anal og har overvejet at gå ud i køleskabet og tage en gulerod, nogle der ved om man må det og hvad sker der hvis den kommer for langt op?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det må du gerne, du skal bare huske at sætte et kondom på. Hvis noget er pinligt, så er det vel at måtte på skadestuen, for at pillet en halv knækket gulerod/ stearinlys/agurk - eller hvad du nu finder på - ud. :-) Så sørg for at du selv helt 100% kan få det hele med ud igen.

    Du skal bare holde dig fra skarpe genstande. Det er heller ikke sjovt at skulle forklare hvorfor man har skåret sig - lige bortset fra, at det kan være yderst smertefuldt og i visse tilfælde ret så farligt.

    Hvis det viser sig at være noget, du godt kan lide, vil jeg da anbefale dig at købe en dildo eller to - det er alt andet lige meget nemmere og kan fås i alle størrelser, faconer og med eller uden vibrator.
  • Indstillinger
    Jeg tør bare ik få sådan noget sendt eller gå i en butik efter det...
    Hvis nu guleroden knækker og kun det halve komme ud, er det så ik en fordel at det er mad, så går det vel i sig selv der oppe?
  • Indstillinger
    Den slags kan du finde på nettet - betale med dit dankort - og få det tilsendt helt og aldeles diskret.

    Og - så er noget sådant overhovedet ikke tabubelagt længere, heller ikke hvis du går ind i en butik; ingen vil løfte et øjenbryn, så måske du skulle arbejde lidt med dig selv, for det er altså helt og aldeles almindeligt. Faktisk er vi kommet så langt med den slags, at man efterhånden betragtes som mærkelig, hvis ikke man har en eller anden form for sexlegetøj, og det gælder både for homo- og heteroseksuelle, så slap du helt af hvad det angår.

    Nej - brug altid-altid et kondom, hvis du skal stikke den slags op, som ikke fra starten er produceret til formålet. Det er da muligt den gulerod kommer ud af sig selv, men hvad nu, hvis den ikke gør? En rå, ufordøjet gulerod er ganske vist mad, men det er ikke i den form, den almindeligvis befinder sig i endetarmen.

    Hvis du i forvejen er så genert, så vil det vel være nærmest en katastrofe, hvis du er nødt til at tage på skadestuen, ikke?

    I øvrigt bliver jeg lige i tvivl - hvor gammel er du? Ikke fordi det ændrer på mine bud til dig, men hvis du nu kun er 12-14 år, så kan det være den gulerod med kondom er nok her i starten, men vær nu alligevel forsigtig - gør kun det, du finder rart.
  • Indstillinger
    hehe jooo det vil være en mega katastrofe ;)

    Jeg har bare prøvet med et par fingere og syntes det er mage rart, og har lyst til at prøve mere...
    Det kan da godt være jeg skal prøve at arbejde lidt med mig selv mht det med at gå i en butik eller købe på nettet...
  • Indstillinger
    hehe, jeg har fået noget tilsendt fra en butik der hedder Lust og på deres forsendelse og på mit kontoudtog står der bare Lst aps og ingen kan se hvad der gemmer sig i pakken ;-) - Købte denne til min kæreste og det var et HIT
    http://www.lust.dk/collections/til-maen ... ucts/billy
    Tror det er meget smart med sådan en "stop" kant eller fod på sexlegetøjet, så det ikke forsvinder nogle steder... man har hørt historier ;-)
Log in eller Registrér for at kommentere.