Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

CMV virus..

Hej..
Jeg skriver til dig/jer fordi jeg har en søn som er 6 år og lige har fået diagnosen CMV virus..
Vi kontaktede en vagtlæge som så på ham for ca 14 dages tid siden.. Han stillede diagnosen Fåresyge.. Men da han godt ville have min søn blev tjekket hos egen læge og fik taget blodprøver, fik vi tid hos egen læge dagen efter..
Han var absolut sikker på at det ikke var fåresyge men blev istedet sendt op til blodprøvetagning dagen efter igen.. Han påminder om at hvis han får feber, skal vi straks tage kontakt til ham eller en vagtlæge..
Herefter får vi svar på det er en virus, men hvilken ved han ikke, da han endnu ikke have fået svar på den blodprøve.
I tirsdags får vi så kontakt til vores egen læge igen, hvorpå han stiller diagnosen CMV virus.. Jeg får intet afvide om hvad vi skal være opmærksomme på og om hvad denne virus gør..
Nu er jeg så bare blevet utrolig urolig for min søn..
Han har tabt sig 2-3 kg over den seneste uge, har fået 39,5 i feber og det seneste er at han har fået noget infektion i munden også.. Hans tunge er nærmest betændt og så har han meget hvide belægninger i munden..
Han spiser eller drikker ingenting, uanset hvad vi gør, og så vil han bare sove..
Hjælp mig, jeg har opgivet egen læge, vagtlæger og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.. Sys bare at vi bliver kastet rundt og vi ingenting kan stille op..
Log in eller Registrér for at kommentere.