er jeg psykotisk
hej
her indenfor den sidste tid er jeg begyndt at blive mere og mere fraværende i hvordan jeg har det.
jeg føler min krop vokser når jeg har spist noget.
jeg føler at det jeg putter i munden vokser
jeg er bange for min medicin er gift for min krop
jeg kan vågne op om natten og tror der kommer edderkopper ud af min mund.
jeg hører stemmer der siger til mig at jeg bliver fed, ulækker og klam hvis jeg spiser. de siger også til mig at jeg er en dårlig person. plus at jeg er en belastning for familie og venner. derfor tænker jeg tit på døden.
men er i tvivl....er jeg psykotisk?
her indenfor den sidste tid er jeg begyndt at blive mere og mere fraværende i hvordan jeg har det.
jeg føler min krop vokser når jeg har spist noget.
jeg føler at det jeg putter i munden vokser
jeg er bange for min medicin er gift for min krop
jeg kan vågne op om natten og tror der kommer edderkopper ud af min mund.
jeg hører stemmer der siger til mig at jeg bliver fed, ulækker og klam hvis jeg spiser. de siger også til mig at jeg er en dårlig person. plus at jeg er en belastning for familie og venner. derfor tænker jeg tit på døden.
men er i tvivl....er jeg psykotisk?
Kommentarer
Men det må være ganske rædselsfuldt at have det, som du har det, så jeg vil anbefale dig at kontakte din læge og få en henvisning til en psykiater. Han eller hun vil kunne fortælle dig, om du er psykotisk.
Hilsen Helene
Det kan da godt lyde til at det er en psykotisk periode du er på vej ind i, uden at jeg skal gøre mig alt for klog på det. (jeg er ikke læge. er selv skizofren.) Men hvis det er det der er ved at ske, er det bedste vel at du snakker med din psykiater eller læge. Det kan jo være at der skal laves ændringer i din medicin. Jeg håber ikke det gør at du spiser mindre. Kan huske at du har skrevet under anoreksi. Jeg tror bare det vil gøre det værre.
Mvh