Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Meatus gør ondt

Redigeret 23 november, 2010, 17:23 i Mandlige sexproblemer
Hej,
Jeg er en dreng på 18 år.
Jeg har med et for et par dage siden fået ondt i min meatus. Det er kun når jeg trækker forhuden tilbage.
Så igår opdagede jeg at jeg skallede af på siden af posen, men efter det var kommet af da jeg gik i bad, er det ikke kommet igen eller noget. tilgengæld opdagede jeg at der var kommet lidt lige under min glas bag forhuden, men det er også gået af og nu er jeg bare rød.
Er der nogen der ved hvad det kan være??
Jeg har forresten haft den samme kæreste i et år nu, og hun er den eneste jeg nogensinde har været sammen med. så jeg tror ikke det er nogen sex sygdom.

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ved ikke hvad meritus er,men er du usikker må du tale med din læge om det sexualrådgivningen ved måske mere besked om dit problem og kan råde dig de har tlf 70202266 held og lykke
  • Indstillinger
    nu har jer set hvad det betyder , hvis du er bange for klamydia så få det taget begge to. ved lægen . når det er rødt viser huden den er ireteret og det er noget du skal reagere på . samt smerte så er der noget som det ikke skal være. få tjekket med blærebetændelse evt. jeg synes du skal tale med lægen. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.