Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Pige - Kan ikke komme under sammenleje

Redigeret 9 november, 2010, 04:56 i Åben debat for kvinder
Jeg er en 16 årig pige. Jeg har haft en kæreste i 10 måneder præcis idag, faktisk. Men vi startede med at have sex fra første måned vi var sammen i, og det var første gang for os begge to.

Jeg har så længe jeg kan huske, kunnet komme under onani, men når jeg er sammen med min kæreste kan jeg bare ikke komme, uanset hvor meget vi prøver. Han bebrejder mig ikke noget, og jeg nyder stadig sammenlejet med ham. Det forvirret mig bare at jeg bare ikke kan komme over kanten, uanset hvor godt det er.

Jeg vil rigtig gerne prøve det sammen med ham, for han kommer hver gang og jeg er ved at blive bange for at det aldrig vil ske for mig, for jeg har læst at nogen kvinder aldrig vil opleve en orgasme under sammenleje.

Håber i kan hjælpe mig?

Helena.

Kommentarer

• "men når jeg er sammen med min kæreste kan jeg bare ikke komme, uanset hvor meget vi prøver."

Hvis det er i 9-10 måneder I har fokuseret på at få dig til at komme, så er der ikke noget at sige til at du ikke kommer.

Både mænd og kvinder kan få en hel blokering i forhold til orgasme fordi de higer så meget efter det at de helt glemmer bare at være til og nyde...
    Desuden er der rigtig mange kvinder, der ikke får orgasme under samleje (ikke sammenleje). Præcis som du har læst.

Han må i stedet røre, kysse og slikke dig så du kan komme før og efter I boller. Som du selv siger, kan det sagtens være helt fantastisk at bolle selvom du ikke ryger ud over kanten.

Hvis du heller ikke kan komme af at han rører og slikker dig, så må du lære ham hvordan han skal gøre.

Et trick til at komme mens I boller er, at du onanerer samtidig med at I boller. Hvis du kan det, så vil du få en anden slags orgasme end når du onanerer alene, fordi du samtidig bliver stimuleret af ham.
    Og hvem ved - med tiden vil det måske udvikle sig :)
  • Tak for dit svar - Jeg vil prøve det :)
  • Velbekomme :)
    I kan jo også sagstens tage en pause i bolleriet og så tilfredsstille dig på anden vis inden I boller videre. Hvis du så når lige op til kanten og han så trænger ind i dig kan det være, at du kommer det sidste lillebitte stykke af at I boller samtidig med, at du rører ved dig selv.
Log in eller Registrér for at kommentere.