Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hvad sker der med mine ben???

Redigeret 8 november, 2010, 11:29 i Åben debat for kvinder
hej med jer.
Vil høre om nogen herinde kender til eller måske selv døjer med at ens ben får lilla netmønstret aftegninger når man fryser uden at det gør ondt, og så forsvinder det igen efter lidt tid.???

jeg har altid haft det, altså så længe jeg selv husker og har da lært at leve med det, nu er der så sket det, at jeg op til flere gange inden for de sidste par mdr, har haft det men bare meget mere fremtrædende. et par gange har jeg i badt fået blålige områder ved knæ og fødder, også uden at det gør ondt.
igår sad jeg så og så film med min kæreste og jeg trækker af rent tilfælde mit ene bukseben op, og ser at mine ben ligner noget der er taget fra en rum film, kræftige netmønstret aftegninger og mørke område omkring mine knæ, det føltes lidt som et blåtmærke der er ved at aftage når jeg rørte ved..

Nogen der ved noget, eller bare at har en måske tanke omkring så skriv for kan ikke selv finde ud af hvad det kan være...

På forhånd tak forhjælpen og fortsat god aften till alle.. @---

Kommentarer

• Det lyder da til at der er noget helt galt, og at du bør opsøge en læge omkring det.
    Umiddelbart lyder det som om at du har meget dårligt blodomløb i benene.
    Da blodet skal cirkulere helt ud til dine ben og fødder, er de ydre ekstremiteter ekstra hårdt ramt, når man har dårligt blodomløb.

Ifølge sundhedsportalen http://www.sundhedslex.dk/daarligt-blodomloeb.htm kan kramper og følelsesløshed benene samt bleg eller blålilla hudfarve være et tegn på dårligt blodomløb.
Log in eller Registrér for at kommentere.