Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slankepiller

hej er der nogen der kender en eller anden form for pille der ikke skal sluges og som virker slankende????

skal bare tabe mig!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    drop slanke piller ---spis hellere sund mad --og vitaminer ---læg din kost om væk med alt slik --kage --fed mad ---og sukker ---hvis du vil gå i gang med at holde øje med hvad du putter i munden ----han man få meget god mad --sørg for at din krop får de vitaminer og miniraler som din krop har brug ---så har man ikke så stor hunger i sin krop ---men det skal være igennem maden --men lidt vtamin tilskud skader ikke---og så skal du tage små skridt ---for ingen kan tabe sig hovsa--hovsa
    venligst
  • Indstillinger
    Selvfølgelig kan du ikke bare sluge en pille og så tabe dig hvis du bliver ved med at leve som du plejer.
    Spis ordentligt bliv medlem af et fitnesscenter!
    Du er velkommen til at bede om lidt uprofessionel kostvejledning. Bare skriv lidt om hvordan du spiser og hvor meget for meget du vejer.
  • Indstillinger
    idag har jeg spist:

    ½ nupo snackbar 49,5 kalorier
    1 clementin
    1/4 gulerod
    to stykker porretærte

    jeg er 152,5 og vejer 35 kg skal helst ned på 33kg

    jeg har og så et andet problem
    jeg er virkelig ræt af mig selv og min krop mine lære spørger mig hele tiden hvad der er galt så jeg lyver og siger at jeg bare er træt
    men jeg har det virkeligt dårligt med mig selv
    også er jeg besat af at gå ned i vægt vil bare veje 33 eller 30 kg inden jul jeg er alt for fed

    jeg føler nærmest at fedtet flæsker omkring mig

    hvad sker der med mig???...
  • Indstillinger
    Hej igen.

    Jeg tænkte nok, at det indlæg var skrevet af en med spiseforstyrrelse.

    Jeg har lige skrevet et langt svar til dig i den anden tråd du har oprettet.

    Man skal have hjælp til at lære at se virkeligheden i spejlet. Det dårlige selvværd gør at man ikke ser det virkelige. Du er alt for tynd. Men det drejer sig ikke bare om vægt. Det drejer sig om, at du har det ad h. til, og du forsøger at få kontrol over maden for at få kontrol over et eller andet.

    Som jeg skrev før: Gå ind og tal med din far eller mor NU.
    Desuden er jeg sikker på, at læreren på skolen også vil kunne være en god hjælp.
  • Indstillinger
    Nu er det heldigvis mere end to år siden, at en nu slettet bruger kom med sit spørgsmål.

    Men - jeg reagerer alligevel på, at en pige, der skriver, at hun vejer 35 kilo får et råd om en slankepille, der skulle få hende til at tabe sig yderligere.

    Linda 3636 har ulejliget sig med at finde en så gammel debat frem.

    Det er ikke bare et farligt råd, du her kommer med - det kan være direkte livsfarligt.

    Hvad er din ide med lige præcis at lægge det råd ind her et sted, hvor det tydeligvis handler om en pige med en endog meget alvorlig spiseforstyrrelse?
  • Indstillinger
    Slankepiller GreenCoffee - http://weightwоrld.dk Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om GreenCоffee. Jeg prøvede prоduktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.
Log in eller Registrér for at kommentere.