Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forelskelse og ...

En mand/fyr jeg havde været lun på og set to gange og været sammen med ...kom så tredje gang hjem til mig ...her har jeg gået og fantaseret om ham og savnet ham og så var det bare ikke så godt og frækt som jeg havde håbet..

Om natten holdt han ikke engang om mig eller dyrkede sex eller kælede ..og om formiddagen stod han op og tog hjem ..

Øv sikke en nedtur efter at have drømt og fantaseret om ham i flere mdr...

Han prøvede virkelige at levere en fræk gang sex da han kom ...men han kom ved 23 tiden og jeg havde ventet på ham siden kl otte ...han var meget tændt og jeg var nok ikke ...alligevel havde jeg sex med ham i køkkenet og i sovevære og gang og stue...alligevel kom jeg ikke "med"...og øv hvor er jeg sur over at bare gør det uden at være med...

Men vel også ked af det er slut nu ...for det har jeg da ikek lyst til at gentage og slet ikke når han ikke holder om en og kæler osv...

Jeg kan ikke li at han bare skal gå på denne måde og at jeg føler sådan? Jeg er helt flov over at boblen krakelerede og at jeg ikke var med..og at jeg ikker er så vild med ham mere? Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til det om jeg bare skal ignorere det og glemme ham og om det er sådan man gør...

Skriver han ikke til mig ja så behøver jeg jo ikke skrive til ham og øv at det sku være sådan. Nogen gange skal man sige ok to gode oplevelser og så lade det være ved det istedet for ..lige at ødelægge det med en tredje.

Er der andre der kender den her følelse?

Ærgelig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det gør jeg - og det tror jeg også mange andre gør.
    Du har da helt ret i, at du bare kan lade være at skrive til ham hvis ikke han skriver til dig. Men vil du ikke føle dig lidt mere oven på situationen hvis DU skriver til HAM og siger hvad du vil sige?
  • Indstillinger
    Kære .....

    Jeg havde glædet mig til at se dig igen ....for som jeg skrev i en sms har jeg tænkt på dig tit....så jeg havde glædet mig meget til at være i selskab med dig. Jeg ved godt at vi har mødtes over nettet - jeg ved godt at jeg har skrevet en del frække sms til dig dagen før ...og selv lagt op til temmelig meget ...men prøv lige at se det i lyset af at jeg også havde glædet mig til at gense dig...kigge på dig...holde om dig ...at du skulle holde om mig ...og så sex.

    Jeg tror egentlig jeg også havde iblandet noget kærlighed til dig ...og ikke kun sex.

    Jeg havde ventet på dig siden kl 2000 og havde egentlig opgivet at du kom ..så da du begyndte at sms om mine gæster var gået ..og hvad jeg havde på ....så svarede jeg dig let ironisk..."ja mine gæster gik for 5 timer siden"....du spurgte om adresse...gps? Jeg blev lidt irriteret ...skrev den bare ...du spurge om jeg var nøgen ...jeg skrev kort "nej da fuldt påklædt"..

    og sad og skrev med en bekendt...pludselig ringede det på døren og det var dig ...du var kommet ...alligevel (ja jeg troede ikke du kom).

    Du så godt ud....jeg nåede næsten ikke at kigge på dig før du kyssede mig...holdt om mig og bare stirrede....det var sex...

    Skønt jeg egentlig ikke ville ja så skete der en del...jeg "plejer at være tændt"....men lige nu manglede jeg ganske enkelt tid til at nyde dig og tænde på dig...skønt jeg tændte på "det".

    Men du fik ganske enkelt flåede tøjet af mig for hurtigt og for hurtigt føjede jeg dig....jeg gjorde det så ikke af begær men af kærlighed til dig...

    Det lyder nok voldsomt i dine ører...for det er da let at se og høre at du kommer en del mere runt og i byen end mig....

    Jeg ved ikke hvad du er vant til ....

    Men jeg ved at du er en af de mere hårde drenge med et meget følsomt indre....er helt sikker på at den rigtige pige/kvinde vil få dig ned på jorden...men det var åbenbart ikke mig.

    Jeg var sex....men ikke så god som jeg var de to gange før....(synes jeg og det tror jeg også du synes) ...

    Efter ...sad vi og talte om alt muligt til kl 3...så sku vi i seng...du sku sove hos mig.

    Jeg ved simpelthen ikke hvad der skete men da vi gik i seng ...du holdt ikke om mig du kælede ikke med mig ...du pakkede dig i din dyne og lagde dig til at sove?

    Jeg ku ikke sove....lå og kastede mig rundt og havde lyst til at ligge mig ind til dig ...ja vi behøvede ikke have sex...men jeg tænkte da " kan han kun en gang?" ...og så "hvorfor rør han ikke ved mig ...kæler med mig lader mig holde om ham?

    Det ku jeg ganske enkelt ikke tage ...det føltes som om "nå sexen i aften var bare en rå omgang....videre ...." Al den varme jeg følte for dig blev til let undren og jeg var rystet over mig selv.."hvad laver du med ham...hvorfor lader du ham behandle dig sådan...hvad sker der i ham lige nu ...hvorfor gør han sådan...hvorfor ?

    Dit ur ringede kl 10 og du satte dig bare op tog tøj på og jeg spurge om du ville have morgenmad..."nej det tog du når du kom hjem osv" du gik ikke engang på toilettet ...du sagde jeg bare ku sove videre....jeg mindede dig om at jeg fik huset fuldt af gæster om 3 timer.....nå ja ...et kys og et skrives. Men i dit blik så jeg farvel og "det her har jeg gjort 100 gange før" ?

    Jeg ved ikke hvad jeg har troet og tænkt men det var ligesom jeg vågnede op ....jeg fortrød jeg havde ladet dig komme så sent og så villigt havde givet mig hen til dig ....uden at føle mig supertændt.

    Jeg havde ligget ved siden af dig og haft helt ondt i maven over det her....da du gik faldt min mave til ro....

    Men hvor er jeg ked af det ...for tænk jeg følte kærlighed til dig ...og du følte også et eller andet for mig ...men så skuffede jeg dig ?

    Måske var det sex ikke så godt som vi begge havde glædet os til ...måske forstod du ikke mig...eller også havde du misforstået mig ? Eller også har du bare aldrig tænkt i samme baner som mig.

    Det tror jeg.
  • Indstillinger
    Jeg mente nu bare, at du skulle skrive ham en sms om at du var skuffet over at han kom så meget for sent og at han var så fjern.
    Men ehm; hjalp det at skrive ovenstående? :-)
  • Indstillinger
    Du havde ventet på ham siden kl. 20 og så kom han 3 timer senere?
    Du må have været nervøs, skuffet, vred?
    Og så kommer han og I skal have sex.
    Altså... mennesker er jo forskellige men jeg ville sandelig heller ikke have tændt under de omstændigheder.

    Jeg ved ikke, om I ligefrem havde en aftale til kl. 20. Hvis det er tilfældet og han brændte dig af og lod dig vente i tre timer, så burde han have haft et spark i røven (undskyld...), for så er det totalt respektløst overfor dig. Og så mister du din selvrespekt, når du lader det ske. Nok ikke det bedste grundlag for god sex.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Ja det hjalp lidt at skrive det her ...for jeg er meget ærlig med hvad jeg føler - og det er rart at se det på "papir"....for jeg kan se at jeg ligger meget i det - og jeg kan se at det gør han ikke .....(hvis jeg ikke vidste det i forvejen så tvinger det jeg skriver mig til at tænke over ham og mig...).

    Jeg vil ikke skrive en kort sms over at jeg er skuffet ...jeg ved ikke hvorfor - men nok fordi jeg ikke tror jeg kan få et ordenligt svar fra ham.
    Så hvis jeg skrev Hej ....Håber du kom godt hjem...er ked af måden det foregik på ..at du kom så sent og at du virkede så fjern ..da vi sku sove.

    Ja til det med selvrespekten...det påvirker den....også at jeg kan se at han nok ikke ku li mig i samme grad som omvendt...og at han slet ikke formåede at se mig men kun sig selv....eller også har jeg gjort noget forkert.

    Men hvad gjorde jeg forkert? Jeg var sammen med ham da han skulle have haft en s..balle i stedet...jeg lod som ingenting...det var hvad jeg gjorde forkert.

    Den fortryllelse jeg har følt for ham her er væk....jeg har været meget betaget af ham...det er jeg tildels stadig men hans opførsel er bare så uforståelig for mig....og jeg kan ikke li det...eller det den gør ved mig.

    Jeg syns faktisk jeg er for god og sød til ham...men jeg syntes også jeg var dum...men jeg ved at jeg var forelsket i ham. Og der er det så at jeg ikke kan forstå at han ...ja .Men det var han så ikke i mig. Han har ikke engang skrevet en sms...men det har jeg så heller ikke! Men jeg er træt.
  • Indstillinger
    Hej Lina. Vær stolt af dine følelser og tag det her som en lære. Dine følelser fortæller dig præcis hvordan du har det, når du lader noget ske, du egentlig ikke har lyst til.
    Dit hovede/ fantasi havde forestillet sig noget, som ikke var i virkeligheden.
    Du fik en brat opvågning, tillykke med det. Lov så dig selv, at sådan noget vil du aldrig mere tillade.
    Hilsen Linette.
  • Indstillinger
    Nu har jeg gjort det - sent ham en sms jeg har intet hørt tilbage fra ham og forventer heller ikke at høre noget..

    Kære .....

    Jeg ked af at det gik som det gik og kan egentlig ikke li min egen opførsel...
    og at jeg var så hurtigt sammen med dig. Da vi så sku så sove ku du ikke engang holde om mig . kh .... Det ku godt have været bedre ...det ved jeg.

    Tror det var nogenlunde det jeg skrev...har desværre slettet den...
    men det viser da at jeg tør stå ved nogen ting ...ku li ham og har lidt nosser.
    Og lidt selvrespekt!
  • Indstillinger
    Hej Lina

    Hvis man lærer noget, af de ting, der sker, så er der en mening med alting.
    Det lyder som om, at du har lært noget meget vigtigt om dig selv og om andre mennesker af det her. I så fald har han jo alligevel givet dig noget godt. Ikke det du ønskede og forventede - men det du havde brug for.

    Håber du husker det næste gang, du løber ind i én, der ikke ser og hører dig og ikke viser dig respekt.

    Mange hilsner Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.