Sprunget pik streng
Jeg havde sex med en pige i nat, en meget stram en åbenbart..
Vi prøvede i længe at få mig op i hende, men det var for svært, indtil hun pludselig bare hoppede på mig nærmest.. og min pikstreng (Strengen der forbinder pikhoved og forhud) "sprang", det efterlod en smule blod, og en rift på godt 3-4 MM i strengen!
Har kigget mig lidt rundt og alle siger noget forskelligt.. vil gerne lige høre noget fra nogen der måskke har oplavet det samme, eller har forstand på emnet/problemet.
Tak
PS: Vil helst undgå doktor besøg/operation..
Vi prøvede i længe at få mig op i hende, men det var for svært, indtil hun pludselig bare hoppede på mig nærmest.. og min pikstreng (Strengen der forbinder pikhoved og forhud) "sprang", det efterlod en smule blod, og en rift på godt 3-4 MM i strengen!
Har kigget mig lidt rundt og alle siger noget forskelligt.. vil gerne lige høre noget fra nogen der måskke har oplavet det samme, eller har forstand på emnet/problemet.
Tak
PS: Vil helst undgå doktor besøg/operation..
Kommentarer
Min er der bare en rift i.. ringer nok til min læge og spørger en af de følgende dage ! Tak for indlægget
Det er ikke sikkert der skal gøres noget, men få set på det.
http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID ... Item=69149
jeg har selv samme problem og min læge har opfordret mig enten at få fjernet strengen eller blive tital omskåret jeg havde sex med min kæreste da min pluselig sprang da hun ville op og side ordenligt
min sagde jeg havde 3 valmuligheder
1 leve med smærten
2 få fjernet strengen
3 blive total omskåret
jeg syntes du skal kontakte din læge og lad ham kigge på det