Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Underligt afføring gennem længere tid.

Hejsa :)

Jeg er en mand på 19, der igennem længere tid har haft problemer med maven.
Det startede med lidt smerter i den nederste del af venstre mave efterfulgt at diarré.

Jeg tog derfor til min læge, som trykkede lidt på maven og derefter konstaterede der ikke var noget i vejen, han gav mig en reccept på imodium plus som jeg tog i et par dage.

Igennem længere tid har jeg været på toilettet op til 5-6 gange om dagen, og det er blødt hvergang. Når jeg kigger på afføringen virker den slimet og jeg kan se der er små "sorte" ting uden på afføringen.. Jeg har ikke døjet med mave smerter siden jeg var ved lægen og der har ikke været blod i afføringen.


Nu er jeg kommet i tvivl om hvad det kan være? :)


MVH En fortvivlet mand.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Gå til lægen igen og insister på at blive ordentligt undersøgt.
  • Indstillinger
    ja lige præsis---sig til din læge at du vil ordentlig undersøges----det lyder lidt som du er ved at få en iriteret tyktarm----som skal behandles rigtig --og ikke alt det med at prøve forskelligt medicin ----
    nu ved jeg ikke hvordan de undersøger det i dag ---jeg har arbejdet mange år på en røntgen afd.----og den gang lavede vi --colon-skopi---
    men det bliver også undersøgt med at drikke kontrast --og følge det hele vejen igennem--
    men du skal bare tage det i stiv arm ---det er ikke så slemt som det lyder ----
    men gå nu til lægrn og sig at du vil ikke have det sådan at du ikke kan stole på din mave ---lad os høre fra dig --
Log in eller Registrér for at kommentere.