Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med penis i ung alder

Redigeret 6 august, 2015, 02:17 i Mandlige sexproblemer
Hej, jeg er en dreng på snart 16 år og har i et stykke tid (kan ikke rigtig sige præcis hvor lang tid) haft nogle problemer med min penis.

Jeg er en ellers sund dreng der har bevæger mig nogenlunde og fungere rigtigt godt som person.. Det eneste der generer mig er at min penis af ukendte årsager ikke gider at fungere som jeg vil have..

Under sex kan jeg holde mig igang flere timer uden at have følelsen af komme.. Det som om jeg mangler følelse i min penis. jeg startede med at masturbere som 11 årig og har gjort det ret meget siden da efter min mening. ca 1 gang dagligt gennem 5 år ( lidt op og ned ). Og det som om at jeg har mistet følelsen trinvis gennem tid. det sidste stykke tid ( ½-1 år) har jeg også været ret hårdhændet ved den, for ellers har jeg ikke rigtig kunne opnå udløsning før efter lang tid.. Jeg kan sagtens altid komme efter 5-10 minutters masturbation, men det kræver som sagt at jeg tager lidt hårdt fat og rusker ret hurtigt frem og tilbage..
Desuden føler jeg også at min erektion er lidt slap i forhold til hvad den har været men tror kun det er i perioder hvor jeg onanerer "meget" (2-3 dagligt, højst").. jeg betegner min penis som over middel stor - 17 centimeter i stiv tilstand, men noglegange når den er slap er den rigtig lille måske 7 centimeter som om den er krumpet helt ind til den nærmest føles lidt stiv i det, i stedet for at være helt afslappet, og når den er helt aflsappet og fuldstændig "slatten" er den ca. 12 cm (deromkring) og det føles faktisk nogle enkelte gange som om den er død, altså at blodomløbet i den ikke er optimalt.
For at det ikke skal være nok, kan jeg nogle gange føle en smerte lige mellen hovedet og skaftet efter masturbation hvis jeg ikke tisser lige efter udløsning.. og hvis jeg venter lidt med det kommer der sæd ud når jeg pisser, altså blandet.. nogle gange er min erektion rigtigt kraftig og udløsning meget god, den kan sprøjte op til 1 meter nogle gange..

Men jeg vil gerne vide om det skyldes for meget masturbation fordi jeg føler tingene bliver værre når jeg i perioder gør det meget. eller om det kan skyldes at jeg er omskåret (af religiøse grunde). eller om det dårligt blodomløb i penis.. har læst lidt om det på nettet men synes ikke rigtigt jeg kan finde et godt svar..

for lige at give nogle måske nødvendige svar på forhånd. Jeg spiser nogenlu nde sundt, ikke specielt slemt. Jeg er seksuelt aktiv, men har sjældent kærester da jeg ikke søger det, det mest one night stands. min sexlyst er stor når jeg er sammen med en pige, og min penis bliver hurtigt stiv hvis hun fx sidder på mit skød og vipper frem og tilbage :P
har aldrig haft nogle seksuelle traumer af nogen art.. dog føler jeg at jeg har meget svært ved at blive forelsket.. har været sådan rigtigt forelsket 3 gange i mit liv, 2 af dem hvor jeg følte mig rigtigt meget forelsket, men efter den 3 ca 3 år siden, har jeg ikke rigtigt følt mig "meget forelsket" på trods af at jeg har været sammen med 4-6 utroligt flotte piger, der samtidigt også er søde.
har dog haft div. småforelskelser.

det var alt

Håber på et godt svar :-) på forhånd tak.
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    En ting er HELT sikker: ONANI ER IKKE SKADELIGT - medmindre du da sætter penis i en skrutvinge eller stikker tændstikker ind i urinrørret :D

    Jeg syntes at det er tidligt at være seksuelt aktiv når det ikke er i forhold. Men det er jo ikke det det handler om - måtte bare lige sige det.

    Mon ikke du skulle tage en tur til lægen? Jeg tænker, at det kunne være fornuftigt at få set på om der er noget der sidder og påvirker blodforsyningen og så bør du nok blive testet for kønssygdomme.
  • Indstillinger
    Er blevet testet og fejler ikke noget :)

    Men jeg tror at manglen på følelse i penis kan skyldes at den har vænt sig til at jeg tager for hårdt fat med hånden når jeg masturbere og da pigens skede ikke er lige så stram som en fast hånd, bliver der ikke sat "tryk" nok på penis til at den kan opnår udløsning.

    er det muligt? (:
  • Indstillinger
    Hej nej det er ikke det samme at onaner og få udløsning som at have samleje . du kan stramme hårder rundt om og kører hurtigere på penis. nogen siger at hvis en mand har en kærste skal han ikke onanere så mange gange selv for det forstyrre rytmen med alm samleje. måske skal du vænde dig til at du ikke får udløsning hver gang. det er ingen skam. mange mænd. kommer heller ikke altid ved samleje. hvis du kæmper for at komme . kan du ikke. Hvis du onanere så meget er det heller ikke sikkeret din sædproduktion kan følge med. den er 3 måneder undervejs. og måske skal du bare have noget frækt og dejligt at kigge på mens du onaner.Pøj Pøj spider68
  • Indstillinger
    Tror du har misfortået mit problem Spider68 .. kan opnå udløsning HVER GANG hvis jeg masturberer og flere gange i træk hvis det skulle være.. Men har meget svært ved at komme når jeg har sex fordi det ikke er stramt nok til min penis.. tror det skyldes for meget/for hårdhændet masturbation for at være ærlig :( havde jo ikke samme problem dengang jeg lige var begyndt at onanere, der kom jeg meget hurtigt.
  • Indstillinger
    Onani og sex er absolut ikke det samme, og om dette problem hænger sammen med "usund" onani som dit tilfælde i nogens øjne, skal jeg ikke kunne sige...

    Folk er jo ret så forskellige og tror bare ikke der er nogen speciel løsning, du kunne da prøve en kold tyrker over en uge, og finde en pige/kæreste du ville springe på og se om det gjorde nogen forskel men tror det næppe..

    Men tror det er noget kroppen har valgt helt af sig selv, og der er nok ikke nogen måde at lave det om på, men jeg har da selv forespurgt om det kunne ændres, da jeg selv virker på samme måde...

    Så enten bør du prøve at eksperimentere, eller måske prøve at kontakte en sex klinik og hører hvad der kan gøres og hvad nu er normalt for dig...
  • Indstillinger
    Hej jeg er ked af jeg har misforstået dig. Jeg ved der findes en ring til at have om penisroden jeg ved ikke om den kan give dig nogen hjælp ved samleje. men nogle damer har en stram skede . det er bare lige med at finde en og turde spørge om. du må prøve dig frem . jeg håber du har held med dig kærligst spider68
  • Indstillinger
    Jeg ved det er et skud i tågen på så gammelt en debat - men blev der nogensinde fundet nogen svar?

    Jeg føler jeg står i præcis samme situation...
  • Indstillinger
    Hejsa.
    Jeg står lidt i samme situation.
    Mit startede for ca 5 måneder siden, efter jeg havde sex med en pige på er toilet på et diskotek.
    Hun fik dårlig samvittighed da hun var gift(en på min alder,28).
    Så vi stoppede men der var det okay, efterfølgende føler jeg der har været noget som ikke er som det burde være, har været ved lige utallige gange men får ikke noget svar jeg føler jeg kan bruge til noget. Har efterfølgende haft sex med en pige jeg er begyndt at se og har da kunne få udløsning et par gange.
    Men om det er psykisk ved jeg ikke, føler nogle gange at ca midt på penis mangler jeg lidt følelse, men ikke altid. Er blevet tjekket også og har ingen sygdomme.
  • Indstillinger
    Jeg har et lign. problem, jeg synes følelsen i mit penishovede er blevet langt svagere, jeg kan sagtens få hård rejsning men hvis jeg skal komme, så skal det næsten altiv være, hvor hun ligger på maven.

    Jeg Google mig lidt, og har set at denne olie skulle kunne vække følelsen tilbage i penishovedet.

    Er der nogle af jer som kender til det? Man1 Man Oil

    http://www.consumerhealthdigest.com/mal ... n-oil.html
  • Indstillinger
    Hej igen. Mit føles stadig lidt svagere end før hen, men nu virker alt normalt
    Så tror måske det har meget at gøre med psyken,
    Men hvis du hører mere om den olie og hvor den kan købes så sig endelig til
Log in eller Registrér for at kommentere.