Hjem Ældre Åben debat for modne mænd og kvinder

Brug for et godt råd, ærlighed og opmuntring....

Mødte den her fyr til en fest forrige lørdag. Jeg blev via 2 af de festdeltagere spurgt, om jeg var single, da han og vennen havde spurgt dem. Blev også selv spurgt igen af vennen senere. Den pågældende fyr var interesseret i at vide om jeg var single og det sagde jeg, at jeg ikke var.
Problemet er, at jeg - denne aften - meldte ud, at jeg ikke var single. Jeg orkede ikke snakke om bruddet med min ex med nogle, som ikke er så tæt på i det daglige og når det ikke er længere siden beslutningen blev taget. Ligeledes var en ven til min ex på stedet, så det var ikke det smarteste at rode sig ud i lige den aften. Heller ikke at forglemme, at det var første gang jeg var inviteret med dette selskab i byen og gerne ville tage det stille og roligt. Så derfor tog han nok ikke initiativ.

Skrev derfor et tak for sidst til ham over Facebook (ikke anmodet om venskab) og har snakket med hans ven om ham. Hans ven mener så absolut han mente noget med det den pågældende aften og foreslog jeg skrev et lille brev til ham. Men havde jo allerede skrevet tak for sidst i fredags - altså næsten en uge efter den pågældende lørdag aften. Nu er det onsdag og jeg har stadig intet hørt. Vennen mener, han stadig er "hot" og han nok skal skrive igen, men at han ikke er så hurtig ude af busken og fremme i skoene.

Jeg er virkelig ved at blive skør. Har så pokkers meget lyst til at kontakte ham og skrive til ham, hvorledes det hele hænger sammen, men hvordan? Tænker stadig på at sende en flaske vin med et tak for sidst - måske kunne vi dele den senere??? Eller....???

Har skrevet en sms til ham igår og tilføjet ham som ven på FB idag - slut, færdig..... Vores fælles ven mener, han er sikker på, at jeg nok skal høre noget fra ham, men at hans ven ikke er så meget fremme i skoen. Har sagt til hans ven, at nu ligger bolden helt og holdent hos ham... Er det ikke ok?

Kommentarer

  • Jeg tænker på, tror han stadig du ikke er single. Så kan det jo være af den grund han ikke svarer.
    Man skal aldrig lade den slags gå gennem andre. Der opstår alt for let fejltagelser.
    Nej, jeg mener bestemt ikke du skal sende en flaske vin, men gerne en forklaring på, hvorfor du sagde, du ikke var single.
    Han kan jo også have fortrudt. Måske bryder han sig ikke om, du ikke fortalte sandheden.
Log in eller Registrér for at kommentere.