Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

blod i øret

Hej

Jeg har nu flere gange oplevet at når jeg renser øre kommer der blod på vatpinden.
Ikke det vilde bare lidt.

Har for et stykke tid siden oplevet meget store smerter, men det er forsvundet nu.
kan ikke holde ud hvis der er for meget larm omkring mig, og har mange gange svært ved at høre hvis der er flere der taler i samme rum.

Orker ikke at bestille tid til læge hvis det "bare" er en lille ting.. ;-P

Kommentarer

  • Indstillinger
    HALØJ HALØJ

    vil du se at homme til en ørelæge ---
  • Indstillinger
    Hej med dig.

    Du må IKKE bruge vatpinde.
    Dine symptomer kan sagtens skyldes, at du har brugt vatpinde.
    Der an af den grund komme betændte knopper i øregangen, som giver store smerter, som stopper, når knopperne brister. Det er muligvis herfra blodet kan komme.

    Dit øre er selvrensende, og du behøver slet ikke andet end at tørre i øreåbningen med en serviet eller et håndklæde, når du har været i bad. Det kan være meget skadeligt for ørene at bruge vatpinde, fordi øregangen er så følsom og er designet til at leve sit eget liv. Hvis man har så meget ørevoks, at man har behov for vatpinde, skal man afsted til lægen, for så skyldes det garanteret en sygdom eller noget i den stil inde i øret.

    Så... Drop vatpindene en periode og prøv med en enkel om en måned cirka og se, om der er blod på til den tid.

    Held og lykke med det!

    Kærlig hilsen Trine
Log in eller Registrér for at kommentere.