Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i maven og smerter i brystet.

Jeg har det seneste stykke tid haft probleer med maven hvor jeg har haft for meget mavesyre og bøvser konstant. Jeg fik så noget syreneutraliserende og det hjalp lidt det første stykke tid.
Så her for ca 1 månedes tid siden startede det med at jeg også fik ondt bag brystbenet og symptomerne var de samme som blodprop ved hjertet, så jeg blev selvfølgelig nervøs og tog til skadestuen, jeg har fået taget flere EKG tests og de viste at alt var normalt.
Jeg tog så op til min egen læge for at finde en løsning på problemet, så hun sendte mig til Gastroskopi undersøgelse. Den fik jeg så taget og de sagde så at jeg havde intet tegn på mavesår eller lign.

Det der undrer mig lidt er hvorfor jeg får de her mavesmerter(delvist rundt omkring) og hvorfor smerten i venstre side af brystet opstår, smerten ved brystet kører også lidt ud til armhulen og nogengange også i øverste del af brystbenet. Smerterne kommer for det meste når jeg skal til at lægge mig til at sove.

Jeg har på ca 3 ugers tid haft forskelligt slags afføring, især hård afføring, her på det sidste har jeg også haft et par små blodpletter på papiret men jeg ved dog ikke om det har noget med sagen at gøre?

Er der nogen der har haft samme symptomer må i da gerne lige skrive :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg kender en nabo --som har lignende symptomer som dig----han har meget med luft i maven --som fylder helt op i brystet ----han drikker cola med kulsyre så han kan komme til at bøvse ---og syntes det hjælper
    han spiser grov kost så han kan komme regel mæssigt på toilettet hver dag----man kan også få piller som giver let afføring --eller piller for luft i maven ----man kan få luft alle steder i systemet ---som kan give smerter---du må i gang med at være din egen læge----og du er jo godt under søgt og intet alvorligt er fundet
Log in eller Registrér for at kommentere.