Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erfaringer med sexologisk klinik i Randers?

Redigeret 8 december, 2011, 13:54 i Vulvodyni
Jeg er 27 år og har haft vulvodyni i 3-4 år. Jeg har prøvet fysioterapeut og xylocainmetoden. Jeg har hele tiden ment, at det var fysisk og mener stadig at det er det. Men det kan jo ikke undgåes, at man mister lysten eller spænder op, når man skal være sammen med kæresten, så det er da også gået hen og blevet lidt psykisk. Jeg er henvist til et forløb på sexologisk klinik i Randers, og jeg er spændt på om de kan hjælpe mig, men jeg ved ikke hvad jeg tør håbe på.
Er der nogen der har været på et forløb hos en sexologisk klinik og har erfaringer med om det har en effekt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg har hørt at Randers er en god klinik, men har ikke selv været der. Jeg ved ikke hvor meget de ved om vulvodyni.
    Men min erfaring er - også gennem andre - at det kun er Knud Damsgaard, der "dur" i sidste ende! De fleste får først en rigtig positiv oplevelse, når de kommer hos ham.

    Håber selvfølgelig at du får en positiv oplevelse i Randers, og skriv endelig om dine erfaringer, hvis du har lyst, så vi alle kan blive klogere :-)

    Vh. Sisse
    http://on.fb.me/vulvodyni
  • Indstillinger
    Så har jeg været igennem et forløb hos sexologisk klinik i Randers. Det har været rigtigt godt og jeg er blevet overrasket over hvor meget psyken kan have at sige. Fordi jeg nu har fået hjælp i Randers samt hjælp fra fysioterapeut til udspænding af underlivet, er jeg kommet så langt at jeg kan være sammen med min kæreste uden at have ondt. Vi bruger mandelolie som glidecreme og nogle gange kan det endda lade sig gøre at være sammen uden at vi bruger det. Når jeg har haft menstruation kan det godt gøre lidt ondt den første gang, men ved hjælp af en tålmodig kæreste og godt forspil har jeg fået lyst og sexliv tilbage. Stor tak til Randers sexologiske klinik!
Log in eller Registrér for at kommentere.