Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kan det skade at bruge husk ved opppustet mave?!

hey

jeg har døjet med oppustet mave i et par år, men er aldrig rigtig blevet undersøgt for det.

jeg tror dog det er kommet af bl.a af stress i en periode.
kan jeg mon forsøge mig med HUSK til en start, bare for at se om det skulle have en effekt. eller kan det gøre skader hvis jeg ikke ligefrem ved at jeg har irriteret tyktarm?!

mvh
uglefest

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nej, HUSK er et middel, man kan bruge til at regulere maven med, og er ikke udelukkende til brug ved irriteret tyktarm. HUSK er et godt fibertilskud, der giver maven noget at arbejde med. Men husk at drikke rigeligt med vand til. Og så er det måske også en ide at se på din kost i det hele taget.

    Bortset fra det, bør du bestemt få undersøgt, om der ellers skulle være noget galt med din mave; at gå med sådanne problemer i flere år, er bestemt ikke sundt.
  • Indstillinger
    Tak for dit svar!

    Det var også min fornemmelse.

    I know... men da jeg som 21 havde fuld fart på livet, så gad man jo ikke rigtig tænke sådan videre over det, og tænkte at det nok gik over en dag... men det er lidt som om at den dag ikke rigtig er kommet, og jeg er nu begyndt at tænke ret meget over det.

    men jeg hopper nok op til doktermanden inden for et par uger
  • Indstillinger
    Hej,

    Jeg så dit indlæg omkring oppustet mave. Tidligere i dag var jeg faktisk inde på et andet link omkring irriteret tyktarm og gav mine erfaringer. Tidligere har jeg prøvet HUSK og alverdens andre produkter uden nævneværdige resultater. Jeg fik anbefalet et produkt som åbenbart kun bliver solgt i Sverige ved navn stomacol. Det er baseret på organisk havre og det virker. Gå ind og kig på www.stomacol.se.

    Pernille
  • Indstillinger
    Hej pernille

    dilemmaet er jo lidt at jeg ikke er sikker på at det er irriteret tyktarm. Så indtil at jeg har fået en tid hos lægen må jeg nok holde lidt igen med at ekperimentere for meget selv.

    men jeg takker for dit forslag!
Log in eller Registrér for at kommentere.