Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Reklamer

lotte123lotte123
Redigeret 16 februar, 2011, 07:55 i Ris og ros til Netdoktor
Åh, hvor ville jeg ønske, at Netdoktor var noget hurtigere ude til at fjerne de enormt forurenende reklamer, der nu jævnligt dukker op med overskriften "rejsningsproblemer".

Bevares - de bliver fjernet efter et antal dage, men målet for forureneren er øjensynligt nået, da temmelig mange når at komme ind og læse reklamen.

Jeg mener nu er det tredie gang inden for ganske få uger det svineri bliver smidt ud over det hele. De to forrige gange har jeg ret hurtigt sendt en mail til redaktionen, men når der går flere dage før der bliver reageret, er det jo lidt ligegyldigt, for i og med reklamen kort efter bliver gentaget nås målet tydeligvis alligevel.

Der er ganske givet hver eneste gang, nogen der hopper på ævlet og køber stadset.

Hvis Netdoktor vil stoppe den trafik, bør der altså reageres langt, langt hurtigere på det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    årgh jeg er SÅ MEGET ENIG! det er pi**e irriterende med alle de l*rtereklamer for alt muligt... bliver sindssyg af at folk ydnytter et forum på den måde!! respektløst!!
  • Indstillinger
    Jeg skriver også derind hvergang :-) Desværre synes jeg bare, at spammerne som regel slår til i weekenden og ND reagerer så først om mandagen.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Ja, hvis det så bare var mandag , men det kan jo blive både tirsdag og onsdag før det sker.

    Sidst dette svineri kørte, var der også problemer med vores "faste" spam'er, denne gang under navnet fedmefaktor - og der var ND inde en søndag og fjerne vedkommende, men de der "rejsningsreklamer" var der stadig og der blev det vist onsdag, før man gjorde noget ved det.

    Jeg forsøger egentlig bare at henstille til ND, at hvis man vil det svineri til livs, så bør der altså lige være en inde en hel del oftere, end det øjensynligt sker nu.
  • Indstillinger
    Kære Lotte123, Helene2 og Chris90

    Vi kan desværre ikke andet end at give jer ret i, at der er et stort problem med reklame på dette forum. Vi er opmærksomme på det.

    Vi gør derfor vores bedste for at fjerne reklameindlæg, så snart de bliver opdaget. Her er det en fantastisk hjælp, at vi modtager e-mails fra jer.

    Derfor må I endelig blive ved med at sende os mails, når I ser lignende spam, så vi i fællesskab kan holde forummet "rent".

    Med venlige hilsener fra

    Netdoktors redaktion
  • Indstillinger
    Måske man skulle lave en "anmeld" knap, så man kan anmelde stødende indlæg og reklamer.

    Synes personligt, at det er en god idé, hvis det rent teknisk kan lade sig gøre
  • Indstillinger
    Blot et forslag:

    Sæt en grænse på hvor mange nye emner samme bruger kan oprette på en dag, fx. tre eller fem...
    Bemærk; emner, ikke indlæg.

    Det vil da gøre det bare lidt mere besværligt for spammere...

    Desuden er det gennemgående fredag eller lørdag spammere opretter de mange indlæg; tydeligvis fordi indlæggene så kan stå længst muligt i forummet før netdoktors administratorer er tilbage på arbejde i den nye uge.
  • Indstillinger
    Godt forslag, Anna.
    Har du skrevet direkte til Netdoktors redaktion og foreslået det?

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Nej - går ud fra de læser det her som sidst.
  • Indstillinger
    Kære Alle

    Tusind tak for jeres idéer og forslag. De vil blive taget til efterretning herinde. Som 0ktober dog selv nævner, så vil teknikken komme til at spille en væsentlig rolle i vurderingen af forslag.

    Vi er stadig både glade og taknemlige for, at I henvender jer, når I opdager spam.

    Vi har dog en lille bøn: UNDLAD at besvare spammeres indlæg. Det gør dem meget lettere at fjerne, hvis I ikke besvarer dem. Samtidig skaber en besvarelse ekstra opmærksomhed om spam-indlægget, og det er jo præcis, hvad man som spammer ønsker.
    Derfor: Ignorer dem! Men send gerne en mail til vores inbox eller læg en besked herinde. Vi fjerner alle spam-indlæg, så hurtigt vi kan.

    Vi er glade for, at I stadig nyder at bruge debatterne! Vi kæmper videre for at holde dem pæne og rene til jer!

    Med venlig hilsen

    Redaktionen
    Netdoktor.dk
Log in eller Registrér for at kommentere.