Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.
    Du må gerne stille mig spørgsmål. Jeg har lidt af ortoreksi der blev til anoreksi der blev til bulimi. Det der var mest alvorligt var bulimien, så det er nok den du skal fokusere på.
    Sender dig en mail.

    P.S. Det hedder overspisning - ikke tvangsspisning :)
  • Indstillinger
    Heej!!(:

    Er rigtig glad for at du gider hjælpe mig, har lige svaret på din mail!

    Mange hilsner fra Ann
  • Indstillinger
    Det vil virkelig være en stor hjælp hvis der var et par stykker mere der ville have lyst til at hjælpe mig!
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har skrevet en mail til dig...
  • Indstillinger
    Tusind tak skal du have!...Betyder enormt meget at du har lyst til at hjælpe mig
    !!...Har svaret på din mail!(:
  • Indstillinger
    Heej Alle der er inde og læse mit indlæg!

    Så går min projektuge igang om 2 dage!!

    Har fået svar fra 2 og det er rigtigt dejligt at i har gidet hjælpe mig men det ville være dejligt hvis der bare lige var 2 mere der ville melde sig!

    Hvis der er en der lider af overspisning som ville hjælpe ville det være rigtig godt!

    Mange hilsner fra Ann!(:
  • Indstillinger
    Hej
    Hvis du ikke ved det, så har de sendt et program om spiseforstyrrelser på kanal4 engang. Der er der folk der fortæller hvordan det er at have en spiseforstyrrelse, og der er også folk der fortæller om overspisning. Man kan se den på nutv.dk under "reportagen". Det er to afsnit der hedder "pigerne på vægten". Det koster en lille smule at se det, men det er ikke så meget. Men jeg ved ikke om man skal være 18, så muligvis skal du have hjælp af dine forældre. Ville bare lige sige det, for jeg synes selv det er et godt program.
    Mvh
  • Indstillinger
    Heej Alle!!
    Min projekt uge er afsluttet og jeg fik 12 for fremlæggelsen og produkterne!..
    er så glad for den hjælp jeg har fået fra dem der har henvendt sig!
    Hilsen Ann!
  • Indstillinger
    Hej jeg hedder Laila og går i 9.klasse. I næste uge skal vi i gang med vores projekopgaver. Jeg har valgt at skrive om 'spiseforstyrrelser' og ville høre om der er nogle som har haft en form for spiseforstyrrelser før, som vil hjælpe med at besvare nogle spørgsmål.

    Her er spørgsmålene:
    1. Hvad spiser en anorektiker?
    2. Hvorfor får man en spiseforstyrrelse/ hvad er grunder til at så mange teenagepiger for spiseforstyrrelser?
    3. Hvordan har man det inderst inde?
    4. Hvordan forebygger man en spiseforstyrrelse?

    Jeg håber i er villige til at hjælpe mig.

    M.v.h Laila.
Log in eller Registrér for at kommentere.