Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Han får ikke udløsning og har svært ved rejsning!! hjæælp

Redigeret 17 oktober, 2010, 09:52 i Mandlige sexproblemer
Hejsa ! :)

Jeg jeg har fornylig fået en kæreste... han er 27.. hvor jeg er 19.. problemet er at han ikke kommer.. ligegyldig hvad jeg gør ved ham og hvor længe vi har sex.. jeg har ingen børn og han siger jeg ikke er "slap".. kan det havde noget med hans alder og gøre? eller noget med mig uden han siger det?? altså jeg er en "flot pige" almendelig køn og normal af bygning så tror ikke at det er det ( men man kan jo ikke vide hvordan hans smag er )

.. han har også problemer med rejsning nogengange? den kan helt stiv hvis jeg lige giver ham et blowjob eller lign. men lige så snart han vil op i mig bliver den slap.. men det er måske hver anden gang.

hjææææælp!!!.

Hilsen Simone

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er under ingen omstændigheder dig, der er noget galt med, og hvis han gerne vil være kæreste med dig, så må du jo et eller andet sted være hans smag, ellers ville han vel ikke være kæreste med dig?

    Du nævner ikke noget om det her problem er noget nyt hos ham, eller om det også var der, før du lærte ham at kende. Muligvis noget han heller ikke har fortalt dig om, men det er altså ham og ikke du, der kan gøre noget ved det, hvorfor jeg vil foreslå, at han går til sin læge og der får undersøgt det her.

    Desværre er der mange mænd, der går med sådanne problemer, men altså ikke ønsker at gøre noget ved det, eller føler, at det er så "pinligt" og at ingen andre på denne jord har et sådant problem. Det er mere almindeligt end mange tror, og derfor kan han trygt gå til læge med det.

    Du kan ikke gøre noget som helst for at ændre på situationen, men naturligvis bør du støtte ham i at noget sådant da bør undersøges og behandles.

    Det er desværre meget typisk i de her situationer, at kvinden straks føler, at det er hende, der er noget galt med, men det er det ikke. Det er ham, og det er kun ham der kan tage hånd om problemet.
  • Indstillinger
    Mange tak for din besvarelse!! jeg ved ikke om problemet har været der "før mig" .. han er svær at snakke med det om.. og der virker til han bliver flov hvis jeg spørger hvorfor han ikke kan komme.. eller andre ting.. men spørg altid pænt.. håner/laver grin gør jeg aldrig.. men tror jeg vil foreslå han snakker med en læge om problemet ... mange tak..

    mvh Simone
  • Indstillinger
    Hejsa.
    Jeg har oplevet det samme som dig, og jeg må også sige, at det er frustrerende. Men det er IKKE dig der er noget galt med. Enten foregår der et eller andet oppe i hans hoved som gør at han ikke kan give sig helt hen, eller også er der et fysisk problem. I "mit" tilfælde drejede det sig om, at han var ret utryg/forvirret omkring det at gå ind i et forhold, og derfor havde svært ved at give sig hen. Og desuden havde han altid haft det sådan at han var længe om at få udløsning.
    Det er jo sådan set det modsatte af dem der kommer helt vildt hurtigt, og jeg tror, at det kan skabe lige så mange problemer for manden.

    Hvis I kun har været sammen et par uger syntes jeg du skal give ham en chance et par uger endnu. Det kan jo godt være, at han bare lige skal blive tryg ved dig.

    Men hvis I har været sammen i længere tid, syntes jeg virkelig, at du skal sige til ham, at I er nødt til at tale om det. Eftersom det tydeligvis er et ømtåeligt emne for ham, må du for guds skyld ikke bringe det på bane når I ligger i sengen og måske lige har haft sex.
    Bring det på bane helt almindeligt over aftensmaden eller i sofaen!

    "XXX, vi er nødt til at snakke om det med at du ikke får udløsning, for det går mig virkelig på, fordi det jeg er bange for at jeg gør noget galt".
    Så vil han garanteret forsøge at vige udenom, men du må holde fast i, at I skal tale om det og ikke lade ham smutte.
    Han skal fortælle dig, om han tænker over et eller andet, er nervøs over noget eller om han ikke selv forstår hvad det er der foregår.
    I kan ikke have et nært forhold hvis ikke I kan tale om jeres sexliv.
  • Indstillinger
    @Anna

    Vi har kun været sammen nogle få uger indtil videre.. så jeg tror du har ret i jeg lige skal lade ham "finde ro" inden jeg tager det alt for meget på banen.. og ja du har helt sikkert ret i jeg ikke skal nævne noget efter sex.. den skal jeg lige huske .. tak fordi du ville bruge tid på at hjælpe:) god søndag ;)
  • Indstillinger
    Velbekommen :)
    Og ja, selvom det er svært ikke at lufte sin frustration inden tøjet er kommet på igen, så er det altså ret vigtigt.
    Du har næppe heller lyst til, at han kommenterer dine (manglende) præstationer lige efter I har knaldet.
    Selv god søndag!
Log in eller Registrér for at kommentere.