Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Min kærestes fantasi om at være manden

Redigeret 13 november, 2010, 04:08 i Sexfantasier
Hej
Jeg har været sammen med min kæreste i et år. vi er begge to 36 år og kommer begge to fra hver sit længerevarende forhold. Jeg har personligt aldrig haft bedre sex end jeg har men min nuværende kæreste - det er helt fantastisk - nærmest i trancetilstand nogle gange og det gælder os begge. Blev bare en smule bekymret fordi vi for sjov fantaserede om at vi var modsatte køn. Hun gik fuldstændig i selvsving og tændte vildt på at hun var manden der bare ville tilfredsstille pigen. Hun kunne nærmest ikke stoppe igen - vi havde dejlig sex men bagefter tænkte jeg bare mit. Vi har snakket om at det kunne være sjovt hvis man prøvede at være det modsatte køn for at se hvordan det opleves at være den anden. Om nydelsen var anderledes osv. Jeg har nok ingen grund til bekymring men tænkte alligevel om der er en snært om at hun kunne tænke sig at være sammen med en pige - den tanke kan jeg kun li' i fantasien.

Kommentarer

• Ja, men den eneste måde, du finder ud af det på, er at spørge hende direkte.

Hvis I skal have et godt forhold, så er det af afgørende betydning, at I kan tale om de ting, I tænker, for ellers kommer I hurtigt til at gå skævt af hinanden.

De fleste forhold går galt, fordi man lader det være en gættekonkurrence i stedet for at tale lige ud om de ting, der fylder - og det gælder ikke kun i sexlivet, men i hele samlivet.

Hvis det viser sig, at din kæreste er helt vild med tanken om at være sammen med en pige, og kun drømmer om at leve den fantasi ud i virkeligheden, så er det vel bedst, at du finder ud af det nu, og kan forholde dig til, hvordan du har det med det, frem for at skulle finde ud af det om lang tid, ikke?
  • Min kæreste havde samme lyst, og jeg spurgte hende direkte, hun blev lidt flov, men vi fik en go snak om det under dynen...
    Jeg måtte lige tykke lidt på den, men hun fik lov at prøve sig lidt frem og jeg syntes endeligt at det var meget rart.. Idag kan jeg nogle gange godt finde på at spørge om vi skal lege den leg.
    Har også tit tænkt på, hvorfor er det kun piger der må lide anal sex, hvorfor er det ik okay at en mand godt kan lide anal sex? det er vel den samme nydelse begge får?
Log in eller Registrér for at kommentere.