Hjem Hjerne og nervesystem Multipel sclerose

Fra en svensk sklerose-patient.

Redigeret 26 oktober, 2010, 17:18 i Multipel sclerose
Kan oversættes med dette program:
http://translate.google.com

Hej!

Undertecknad tillhör dem som fick en MS-diagnos 2002 och som några år senare sanerade sina tänder. Vägrade bromsmediciner fast man hotade med rullstolsliv med tanke på mina dystra magnetröntgenresultat år efter år.
Men efter att jag dragit slutsatsen att mina ms-symtom var identiska med kvicksilverförgiftning gick jag på den sistnämnda linjen....

Värsta MR-resultatet var det året som jag sanerade munnen och neurologen ansåg att nu var det fem allvarliga myelinhärdar som var igång, det tydde på skov därför rekommenderades omedelbar bromsmedicinering...Efter hårda förhandlingar fick jag sanering rekommenderad som en behandlingsmetod med löfte om att om det såg likadant ut på nästa MR EFTER saneringen skulle jag inte bara äta upp min mosters hatt utan också lova köra igång med broms....
Året efter saneringen fanns inga förändringar kvar på MR. Att få bort ms-diagnosen kan jag glömma....men man kallar mig inte längre till en årliga MR-kontrollen eller neurologiska undersökningen. På det hela taget så tystar man ut mina upplevelser...och jag bryr mig inte så värst längre...Jag jobbar numera heltid....och blundar för de lögner jag måste leva med...Och det är INTE mina lögner...

Och har lovat mig själv att inte uppsöka den "sjuka vården" om jag inte får en stroke, infarkt eller drabbas av något olycksfall....

Men i den omnämnda studien finns jag inte - men kan bekräfta att tandsanering hjälpte mig 50 + massor....och tog mig från sängläge till ett livsenergiskt läge...där jag balanserar med vitaminer, mineraler och massor av sömn...och en och annan krämpa och sviter av tungmetallförgiftning som är överkomlig...

Med vänliga hälsningar

Kommentarer

  • Her er artiklen oversat til dansk.

    Hej!

    Undertegnede er blandt dem, der fik en sklerose diagnose i 2002 og som nogle år senere sanerede tænderne for amalgam. Afviste attak behandling, selv om de havde truet med et liv i rullestol, på baggrund af mine gentagne dystre MR scannings resultater.
    Men efter at jeg havde draget den konklusion, at mine sklerose-symptomer var identiske med symptomerne ved kviksølvforgiftning, gik jeg i min egen valgte retning ....

    Det værste MR-scannings resultatet var det år, hvor jeg fik saneret mundhulen for amalgam, og neurologen, som anså, at nu var fem store plaks aktive, foreslog øjeblikkelig interferon behandling...
    Efter hårde forhandlinger, fik jeg amalgam-saneringen rekommanderet som en behandlingsmetode mod at love, at hvis det så ud på samme vis ved næste MR-scanning efter saneringen, så ville jeg ikke bare spise min tantes hat, men uden tvivl love at begynde med interferon behandling ....
    Året efter saneringen var der ingen ændringer tilbage ved MR-scanning. Men jeg kan godt glemme at få frataget min sklerose diagnose.... men de kalder mig ikke længere ind til en årlig MR kontrol eller neurologisk undersøgelse. I det hele taget er det total tavshed om mine erfaringer ... men det bryder jeg mig ikke så meget om længere ... Jeg arbejder nu på fuld tid .... og lukker mine øjne for de løgne jeg er nødt til at leve med ... Og det er IKKE mine løgne...
    Og så har jeg lovet mig selv kun at benytte "sygelighedsvæsenet", hvis jeg får et slagtilfælde, hjerteanfald eller kommer til skade ved en ulykke ....

    Men i nævnte undersøgelse findes mine data ikke - men jeg kan bekræfte, at dental rehabilitering har hjulpet mig i min modne alder (lidt over 50 år), hvor man i nævnte undersøgelse også siger at sklerosesymptomerne plejer at være brændt ud..… og jeg har bragt mig fra sengeleje til et livs energisk stadie ... hvilket jeg afbalancer med vitaminer, mineraler og masser af søvn ... små-symptomerne som følge af tungmetalforgiftningen er overkommelige ...

    Med venlige hilsner,
Log in eller Registrér for at kommentere.