Hjem Hjerne og nervesystem Åben debat om hjernen

Starte igen efter hjernerystelse?

Redigeret 16 januar, 2011, 11:42 i Åben debat om hjernen
For 18 dage siden fik jeg en mild hjernerystelse. Der gik et par dage før jeg fandt ud af at jeg havde det, men holdte mig alligevel meget i ro de første par dage, dog så jeg tv. Så overanstrengte jeg mig og fik det dårligere i nogle dage, men siden har der været meget fremgang og jeg har holdt mig i ro med nogle små gåture. Mine symptomer er vidst ved at gå over, trætheden er der stadigvæk og så kan jeg have 1-2 dage om ugen med hovedpine.

Lige nu er det sådan at jeg skal hvile mig ved hver 3,4 eller ihvertfald 5 time. Og jeg er derfor stille og roligt begyndt i skole igen (2-3 timer om dagen).

Er der nogle andre der har prøvet at skulle starte op igen eller som ved noget om det? -hvad i har gjort eller hvordan jeg skal gøre? Gælder det bare om at komme igang igen eller hvad?

Jeg tænker på hvad der ville være godt at lave lige nu? eller hvad jeg kan lave som tidsfordriv, fordi det er MEGET svært at holde sig fra tv og computer når man er 16år...

Ja det mange spørgsmål, jeg synes bare at det er svært når lægen siger det ene og nogle siger noget andet og noget helt tredje står på nettet.

på forhånd tak...

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.