Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Synes det gør ondt?

Redigeret 12 oktober, 2010, 09:59 i Åben debat om sex
Hej.
mig og min kæreste har været sammen i lidt over 3 måneder nu ( jeg er 17, hun er 15).
Hun er nervøs for at have sex, pga hun for 2 år siden har fået finger, og synes at det var meget ubehageligt.. Hun er også nervøs for om det gør ondt, pga hun har mange menssmerter. Hun siger hele tiden at jeg skal vente, vente og vente.. Men det kan jeg da ikke hele tiden.
Hvad skal vi gøre?
På forhånd tak :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hun fik finger for to år siden, hvor hun var 13 år - og med stor sandsynlighed slet ikke klar til sexlivet, og det er hun tydeligvis stadig ikke, eller også har den oplevelse sat så dybe spor i hende, at hun netop frygter en gentagelse.

    Jeg synes, du skal foreslå hende at tale disse ting igennem med sin mor - eller en anden voksen kvinde, som hun har tillid til, så denne frygt ikke sætter sig mere voldsomt hos hende og udvikler en generel angst for seksuallivet, for noget tyder på, at hun har været udsat for en ret så ubehagelig oplevelse, som hun bør få bearbejdet.

    Hvis du ellers er glad for hende, og hun for dig, så presser du hende ikke til noget, hun ikke er klar til. Nu ved jeg ikke, hvor langt hun vil gå med dig, men hvis du lover hende, at du IKKE stikker den op i hende, og heller ikke bruger finger på hende, så kan det godt være, hun gerne vil kæle - både kæles for, og kæle for dig. I kan få stor nydelse og orgasme, hvis I kæler uden på kønsdelene, og det vil i øvrigt gradvist gøre hende klar til lidt efter lidt, at have lyst og blive klar til mere efterhånden.

    Menstruationssmerter er ubehagelige, men har intet at gøre med, om man kan have et sexliv.
Log in eller Registrér for at kommentere.