Projekt+cutting
hej :-)
Jeg har projekt ang. cutting. og har nu besemt mig at få noget afvide af folk, der har været inde i det, stadig er inde i det som gider fortælle noget:)
og i vil være helt anonyme hvis i fortæller noget, da jeg kun skal fortælle om det, så ingen navne bliver nævt
i må selvfølgelig også gerne skrive hvis i ikke vil medvirke i min rapport, men skriv lige nederns i svaret, om jeg har din tilladelse til at have den med. i kan også skrive til mig i en mail : xtessababy@hotmail.com
Køn:
Alder:
Cutter/cuttede du i dig selv?
hvis ja, hvad var/er årsagen til det?
& hvilken skarp genstand bruger du?
og hvor cutter du i dig selv?
hvis nej, hvad tror du så grunden til folk gør det?
er du stoppet med at cutte i dig selv?
hvis ja, hvorfor og hvordan stoppede du med det?
kender du nogen der cutter/ har cuttet i sig selv?
hvis ja, hvad gjorde du ved det?
er problemet udviklet siden for 20-50 år siden?
hvis du mener ja, hvorfor tror du det?
hvis du mener nej, hvorfor mener du ikke det har det?
Tak til alle dem der gider hjælpe & dele deres svar med os
Jeg har projekt ang. cutting. og har nu besemt mig at få noget afvide af folk, der har været inde i det, stadig er inde i det som gider fortælle noget:)
og i vil være helt anonyme hvis i fortæller noget, da jeg kun skal fortælle om det, så ingen navne bliver nævt
i må selvfølgelig også gerne skrive hvis i ikke vil medvirke i min rapport, men skriv lige nederns i svaret, om jeg har din tilladelse til at have den med. i kan også skrive til mig i en mail : xtessababy@hotmail.com
Køn:
Alder:
Cutter/cuttede du i dig selv?
hvis ja, hvad var/er årsagen til det?
& hvilken skarp genstand bruger du?
og hvor cutter du i dig selv?
hvis nej, hvad tror du så grunden til folk gør det?
er du stoppet med at cutte i dig selv?
hvis ja, hvorfor og hvordan stoppede du med det?
kender du nogen der cutter/ har cuttet i sig selv?
hvis ja, hvad gjorde du ved det?
er problemet udviklet siden for 20-50 år siden?
hvis du mener ja, hvorfor tror du det?
hvis du mener nej, hvorfor mener du ikke det har det?
Tak til alle dem der gider hjælpe & dele deres svar med os
Kommentarer
Jeg vil anbefale dig, at du skriver din e-mailadresse her, så folk kan skrive til dig på den i stedet for her.
Desuden vil jeg anbefale dig bøgerne "At skære smerten bort" af Bo Møhl og "Når livet gør ondt" af Per Straarup Søndergaard.