brune pletter på halsen??
Hej alle derude,
Jeg er blevet lidt forurolig, da jeg her for nylig har opdaget nogle brune pletter på halsen. jeg tror det er pigmentpletter ifølge af solen, men hvorfor har jeg så kun brune pletter på "forsiden" af halsen? Jeg er 17 år, så er det ikke lidt tidligt at få pigmentpletter?
Har i oplevet noget lignende? Kan man smøre creme for at få det væk, eller skal det skrubbes væk?
Håber på nogle svar!
Jeg er blevet lidt forurolig, da jeg her for nylig har opdaget nogle brune pletter på halsen. jeg tror det er pigmentpletter ifølge af solen, men hvorfor har jeg så kun brune pletter på "forsiden" af halsen? Jeg er 17 år, så er det ikke lidt tidligt at få pigmentpletter?
Har i oplevet noget lignende? Kan man smøre creme for at få det væk, eller skal det skrubbes væk?
Håber på nogle svar!
Kommentarer
Har du kigget om det evt. kunne være dødt hud?
Hvis du har gået med fx pudder, og så ikke har fået det skrubbet godt nok af, kan det godt se lidt foruroligende ud. (Egen erfaring)
- Hvis det er tilfældet, så burde det kunne skrubbes af med en god svamp.
Ja, jeg har oplevet noget lignende. Jeg havde i en del år en stor plamage på den ene side af halsen, da jeg var barn. Plamagen var nok ca. 8 cm på hver led. Den kunne ikke vaskes eller skrubbes væk. Den forsvandt gradvist, da jeg blev større. Jeg husker ikke hvornår.
Mange hilsner
Kameliadamen
En vorte !! det havde jeg aldrig troet. Den var helt flad.