Kønssygdom i næsen?
Hej!
I går gav jeg en fyr et blowjob, hvor han kom i ansigtet på mig... I den forbindelse fik jeg noget sperm i næsen, og selvom jeg har pudset næsen mange gange og prøvet at skylle den, føler jeg stadig, at der sidder noget tilbage - det lugter i hvert fald! Og nu er det også begyndt at klø rigtig meget.
Kan jeg have fået en kønssygdom i næsen, og hvordan får jeg resten af spermen ud?
Håber meget der er nogen, der kan hjælpe mig, for jeg synes det er rigtig pinligt at gå til lægen!
I går gav jeg en fyr et blowjob, hvor han kom i ansigtet på mig... I den forbindelse fik jeg noget sperm i næsen, og selvom jeg har pudset næsen mange gange og prøvet at skylle den, føler jeg stadig, at der sidder noget tilbage - det lugter i hvert fald! Og nu er det også begyndt at klø rigtig meget.
Kan jeg have fået en kønssygdom i næsen, og hvordan får jeg resten af spermen ud?
Håber meget der er nogen, der kan hjælpe mig, for jeg synes det er rigtig pinligt at gå til lægen!
Kommentarer
Jeg har aldrig hørt om kønssygdomme i næsen og heller ikke om kønssygdomme der gav gener fra dag 1.
Mon ikke det simpelthen bare er fordi der er kommet sæd i næsen der har generet slimhinden at du er irriteret i næsen...
Prøv at skylle næsen med vand - stik næsen under vand og hiv det op og prust det ud igen. Du kan hive det op og så læne hovedet bagover og trække det yderligere op, så skyller du hele vejen ned gennem svælget (vandet render ned i halsen.
Det er ulækkert og ubehageligt, men det skyller næsen igennem.
Herpes udbrud varer normalt ( 1-2 uger ). Har du herpes, kan du aldrig komme af med den, da den er permanent men den ligger i dvale i din krop. Herpes kommer i udrbud når du er stresset eller syg af infektionssygdomme.
Men alligevel er det en god ide at du tager til læge besøg, sådan at lægen kan få foretaget en prøve. Det er altid rart at være helt sikker på at man ikke har disse sygdomme.