Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP jeg har skedesvamp igen igen

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej lidelsesfælle
    Jeg har on of lidt med svamp i hele mit voksenliv. Det er mega belastende... Jeg er kommet frem til at medicinere mig selv med forskellige slags Gel der kan købes i håndkøb, fluconazol på recept fra gynnemanden og kost uden Hvidt brød og sukker...
    Gelen hedder Lactal balance og fåes i engangspipetter eller Actigyn multi-gel.
    Gelen bruger jeg både som fleredages kur, før og efter samleje, det lindre og holder på fugten, samt meget mere, læs på pakkerne...
    Jeg oplever at sukker og Hvidt brød øger mine gener, så prøver så vidt muligt at holde igen på den front...
    Håber du kan bruge Gelen med samme fordele, som jeg :-)
    Mvh og lykke til
  • Indstillinger
    Jeg har i flere år haft samme problem.
    Jeg har forsøgt mig med creme og tabletter som vel nærmest har skabt en resistens. Derudover har jeg anvendt plantebaseret mælkesyrebakterier fra helsekosten som var rigtig godt for candidasvampen i både mave og skede, men desværre blussede symptomerne op efter en stressperiode.

    Nu har jeg knagme fundet en løsning der virker for mig! Jeg er ovenud glad og lettet over at være sluppet af med evighedsproblemet :D
    Jeg er i behandling hos en akupunktør- og master i kinesisk medicin i Herlev, Mette, som bare er vanvittigt dygtig. Jeg fik hende anbefalet at min veninde og vi er to meget befriede unge damer nu :)
    Første session er sygdomshistorik, puls, hun føler på ens mave, giver akupunktur og blander urte til én som man skal indtage over en individuel periode. Jeg har haft tre gange hos hende.
    Jeg har været så glad og lettet over at finde noget der virker for mig og måske virker det også for jer søde kvinder. Jeg anbefaler det til alle jeg kan og hvor er vores problem ubredt og ikke behandlet i dybden, hvilket er lidt tragisk.
    Kinesisk medicin er anderledes idet det rodbehandler og finder årsagen til ubalancen i hver vores krop; en tilgang jeg er meget ydmyg og taknemmelig for, for det er omsider håndteret og forstået! Glæde over hele linjen her!
    Held og lykke
  • Indstillinger
    Jeg slås i den grad også med det! Nogen af jer skriver vivag som forebyggende. Er det piller, sæbe, gel? Og hvornår og hvor tit i så fald?

    Jeg har prøvet fluconazol 150 mg enkeltdosis, canesten stikpille og creme og nu brentan creme, men det vil bare ikke væk! Og jeg får det flere gange om måneden.

    Bruger rent bomuld, vasker på 90.
Log in eller Registrér for at kommentere.