Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

måske gravid?

Redigeret 4 oktober, 2010, 08:18 i Snart gravid
Hej

Jeg er 25 år, og er stoppet med at tage p-piller i oktober 2009, siden marts 2010 har jeg prøvet at blive gravid, men er ikke blevet det, min menstraution har været regelmæssig stort set hver gang, er max blevet udskudt et par dage, men min sidste menstraution blev udskudt med mere end 14 dage, jeg havde ellers ikke gået og tænkt over at jeg kunne være gravis før jeg var gået 14 dage over tid, men jeg tog så en graviditets test, faktisk 2 hvor begge viste negativ, et par dage efter fik jeg menstraution, men det jeg undrer mig lidt over at at jeg efterfølgende stadig har ondt i siden i maven, og min mave er vokset, hvilket er tydeligt at se da jeg ellers er en meget slank pige, mine veninder siger også at min mave ikke ser helt normal ud og at den faktisk er rimelig stor i forhold til tidligere, jeg har også taget 4-5 kg på hvilket også er underligt da jeg egentlig eller har ligget på ca samme vægt siden jeg var 15 år, er det muligt jeg kan være gravid? min mens startede d. 20.09.2010 hvor den var gået ca 16 el 17 dage over og den sluttede d. 26.09.2010

Kommentarer

  • Indstillinger
    Når du har taget test, der viser negativ og du også har haft en - godt nok forsinket - menstruation, tror jeg ikke, du skal regne med, at du skulle være gravid, men jeg synes da bestemt, du lige bør tale med din læge om disse mavesmerter og den opsvulmede mave. Den slags er ofte yderst diffust, men bør altid tages alvorligt og undersøges nærmere.
Log in eller Registrér for at kommentere.