Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Manglende seksuel stimulering

Redigeret 1 oktober, 2010, 06:09 i Åben debat om sex
Jeg har lige haft seksuelsamleje for første gang - med min kæreste. Vi har nu gjort det et par gange og det gør kun smule ondt nu i starten hvor penis indføres, men når først vi er i gang syntes jeg ikke det gør ondt men jeg kan ikke rigtig mærke det dejlige i det. Er der noget galt med mig el. kan det have noget af gøre med at det er inde for de seneste 2 uger at min jomfruhinde er sprunget?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg synes ikke det er noget du skal bekymre dig om. Jeg havde det på præcis samme måde første gang jeg havde sex - kunne ikke rigtig mærke det "specielle" ved det. Men jeg er overbevist om at, i og med man lige er begyndt at have sex, så slapper man heller ikke af sådan 100% - og det er nok en stor del af grunden til at du ikke nyder det. Mit råd er du skal tage det stille og roligt, jo mere du og din kæreste har sex og jo bedre i lærer hinanden at kende, jo bedre vil sex'en føles. Det kommer helt af sig selv! ;)
  • Indstillinger
    Hvis du føler ulyst, så skal du ikke bolle.

    Hvis du "bare" ikke syntes, at det er så fantastisk som det bliver gjort til alle steder og undrer over om der er noget galt med dig, så skal du bare slappe af og nyde jeres afsøgen af det seksuelle område :)

    Jeg vil foreslå, at du rører dig selv dernede som du gør når du onanerer, samtidig med at I forsigtigt boller. Og selvfølgelig også meget gerne før - og efter ;)
    I skal bare finde en stilling så du kan komme til.

    Bare fordi at I nu er nået dertil hvor I boller betyder det SLET ikke, at I skal holde op med at bruge hænderne og have oralsex og nyde hinanden på den måde.
  • Indstillinger
    Det er helt normalt at man ikke nyder sex de første mange gange.. tror jeg havde sex 20-40 gange før jeg begyndte at nyde det, troede også der var noget galt med mig... så spurgte min storesøster til råds, og hun fortalte at det samme galdte for hende dengang hun startede.. så ingen bekymring, det skal nok komme af sig selv hvis i dyrker noget sex. så lige nu må du "nøjes" med intimiteten (som også kan være noget af det bedste) og så vente på at din nydelse kommer :)
  • Indstillinger
    Kære Patty,

    Jeg synes også det lige har en betydning, om du har samleje fordi, du virkelig har lyst til det og føler dig klar til den del af livet? Eller om du gør det, fordi "de andre gør det", fordi du føler dig presset?

    Det er nemlig ikke noget godt grundlag til at starte et seksualliv på.

    Du skal kun gå i seng med din kæreste, hvis du virkelig har lyst til det - hvis ikke du har, så skal du lade være. Du kan være helt rolig, lysten skal nok komme, når du selv er klar til det.
  • Indstillinger
    Til Anna og Lotte (hahah)
    kan ikke se at hun på noget tidspunkt fortæller at hun ikke har lyst, derimod blot at hun ikke nyder det fordi hun lige er begyndt på sit sexliv...
  • Indstillinger
    Chris,

    Nej, men hun skriver heller ikke, at hun har gjort det, fordi hun havde stærk lyst og ikke kunne lade være. Derfor har jeg nævnt det som en mulighed også.

    Jeg har ikke indtrykket af, at Patty er så forfærdelig gammel, og rigtigt mange piger starter med sex lang tid før de egentlig har lyst, netop fordi de ofte ligger under for et pres.

    Men -det er en hel anden snak, jeg nævner kun den vinkel, fordi den i alle højeste grad også kan have indflydelse på, hvordan og hvorledes mht nydelse af seksuallivet.

    Hvis man i bund og grund ikke har lyst eller er klar til det, så er det meget, meget vanskeligt at få noget videre ud af det.
Log in eller Registrér for at kommentere.