Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex efter bitestikelbetændelse

Redigeret 30 september, 2010, 10:28 i Mænds sygdomme
Jeg blev for en uge siden akutindlagt til observation for om min højre testikel skulle have snoet sig pga. kraftige smerter. Ved operation blev det dog konstateret at den ikke havde snoet sig, men at der blot var tale om bitestikelbetændelse. Jeg blev ved samme anledning testet for klamydia og blærebetændelse. Begge tests var negative.

"Operationen" var jo selvsagt ikke andet end at min pung blev åbnet og derefter syet sammen igen, eftersom testiklen jo ikke havde snoet sig. Så vel en relativt mild omgang. Siden da har jeg taget 200mg vibradox to gange dagligt for at fjerne betændelsen, men ellers ikke andet.

Mit spørgsmål er så ganske simpelt: Hvornår kan min kæreste og jeg igen dyrke sex? Skal vi vente helt indtil vibradox-behandlingen er afsluttet, eller kan vi bare gå i gang, når jeg føler mig rustet til det dernede igen? Selv synes jeg at jeg er klar allerede, hvis bare vi tager den med ro, men min kæreste vil gerne være sikker på at vi ikke "ødelægger noget" dernede, og hun synes nok heller ikke at tanken om at der er betændelse dernede, er særlig lækker. Men det er vel ikke noget der kan overføres til hende, vel?
Log in eller Registrér for at kommentere.