Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sæden er gullig, tyk og vandet

Redigeret 18 september, 2011, 10:45 i Åben debat for mænd
Kære læsere

Er jeg den eneste der har en uregelmæssig sæd midt i 30erne. Farven er røggul men kan dog til tider godt være hvid (som forskellen mellem hvide tænder og dem der har mindre hvide tænder fra naturens side). Den består så af almindelig konsistens med de nuancer der kan være der, men så er det at der er noget væsentlig tyndere der kommer efterfølgende. Hertil skal siges at det ikke altid har været sådan.
Kan der være noget i min kost, spiser almindeligt med 2-5 kopper kaffe om dagen, er ikke ryger.

Ham der gerne vil være lidt hvidere :O)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis min kærestes sæd ændrede sig betragteligt, og til tider havde rødlig konsistens, så ville jeg insistere på, at han tog til lægen.

    Mon ikke du lige burde få kigget på det her?
  • Indstillinger
    Jeg kan ikke svare med 100% sikkerhed, da jeg ikke er læge, men farven er bare blod. Intet at bekymre sig om. Det kan opstå ved et slag på testiklerne.
    Med hensyn til konsistensen ændres denne alt efter hvornår man sidst har haft udløsning, men også hvor længe man har haft samleje(eller onani) kan påvirke denne.
  • Indstillinger
    Hej man skal altid kontakte lægen hvis der er blod i urin , sæd mm eller et sted der bløder med frisk blod og ikke vil stoppe af sig selv. betændelse kan give blod symtomer . så det skal man alttid være på vagt over også blod i afføring er meget vigtigt hver dag lige at se om det har normal farve ikke er helt sort . eller blodig udenom på afføring, det kan være en hæmoride der går hul på. men hvis man ikke ved om man har det , så altid kontakt læge. hurtigt. Bare en ekstra oplysning.
Log in eller Registrér for at kommentere.