Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Føler jeg skal tisse under sex

Redigeret 27 september, 2010, 05:29 i Åben debat om sex
Jeg tisser altid før og efter sex, men alligevel, så under sex føles det som om jeg skal tisse igen. Er der en forklaring på det, eller er det bare fordi penis rammer min blære? Det er ret ubehageligt, og jeg vil høre om der også er andre end mig selv der har det problem?

På forhånd tak
Skytten18

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej - har det samme problem. Dog ikke hver gang - kommer lidt an på hvilken stilling.

    Men det er helt normalt - har I hvert fald hørt om det før. :-))
  • Indstillinger
    Tak for svaret :-) Det er også kun ved bestemte stillinger det føles sådan, når jeg lige tænker over det! Mange tak skal du have ;-)
  • Indstillinger
    Hejsa.

    Kunne nu også godt lyde som opstarten på en skedeorgasme... :o)
    Dette er der ikke mange kvinder der får, og det er som regel en bestemt stilling dette sker i. Stillingen er dog forskellig fra kvinde til kvinde. :o)

    Hilsen Tutlik83
  • Indstillinger
    Ja, det mener jeg også det kunne være, men så blokerer du sikkert.

    Hvad med at tage chancen og se, hvad der vil ske? Det værste scenarie er vel bare noget vådt sengetøj og det kan man jo forebygge ved at have nogle håndklæder eller et vådliggerlagen under sig. Og - hvis det føles u-sexet, så kan man faktisk købe et laklagen og så have en leg med masser af olie.

    Prøv at slappe fuldstændigt af, når den følelse kommer, og hengiv dig- for jeg tror nemlig ikke, du lige pludselig tisser, tvært i mod - du er med stor sandsynlighed på vej helt op til stjernerne.

    Og - gider du fortælle om det bagefter? For jeg tror mange kan få glæde af at læse om det.
Log in eller Registrér for at kommentere.