Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Føler jeg skal tisse under sex

Redigeret 29 december, 2010, 19:18 i Åben debat om sex
Jeg tisser altid før og efter sex, men alligevel, så under sex føles det som om jeg skal tisse igen. Er der en forklaring på det, eller er det bare fordi penis rammer min blære? Det er ret ubehageligt, og jeg vil høre om der også er andre end mig selv der har det problem?

På forhånd tak
Skytten18

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du blærebetændelse måske . normalt kan du ikke tisse under samleje. måske har du ikke fået tømt din blære godt nok første gang du tissede . og det så føles at det vil ud . når du har tisset må du lige vente lidt og og så presse igen for at få det hele med. ellers tal med lægen.
  • Indstillinger
    Det kan være at du er på vej til at opleve en sprøjteorgasme...
    Når du oplever sådan en så kan det godt føle som om at du skal tisse, men du skal "bare" give slip....

    Tjek evt. sprøjteorgasme på nettet...
  • Indstillinger
    ENIG!
    Du er ved at få orgasme.
    Ikke nødvendigvis en sprøjteorgasme, men det er helt normalt, at man føler det som om man skal tisse inden man får orgasme.
    Prøv at lade være med at bekymre dig om det, men i stedet bare give dig hen til det dejlige.
    Hvis du allerede får orgasmer og "tissetrangen" kommer under eller umiddelbart efter en orgasme, vil jeg mene at det er ret sandsynligt at du er på vej til at få sprøjteorgasme.
Log in eller Registrér for at kommentere.