Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er lidt nervøs. Pus i afføring og diaré.

Hej.
Jeg har i de seneste 10-11 dage haft diaré, og har haft smerter i maven indtil jeg kom på toilettet. I de seneste par dage er der begyndt at komme pus med ud og slim. Jeg skal næsten hele tiden på toilettet og det er meget generende. Nogle gange vågner om natten for at skulle derud. Det hæmmer mig meget, og jeg er lidt nervøs for om det har noget at gøre at jeg blev opereret for blindtarmsbetændelse for snart en måned siden. efter det kom der komplikationer ved infektion i maven og måtte gå hjemme i to uger efter op. og nu er det her sket. Der har aldrig været noget med min mave før.

Jeg er også meget træt og orker næsten ingen ting. har tabt mig 8 kg den sidste måned, og har mørkegul urin, på trods af at jeg drikker hele tiden. Jeg har haft mistet appetitten siden operationen.

Jeg håber der er nogen der ved hvad det kan være. og om det er noget der evt er noget håndkøbsmedicin der kan hjælpe.


Mvh honey.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er blevet opereret for en måned siden, hvor der indtraf komplikationer med infektion i maven, og nu har du gået 10-11 dage med disse problemer?

    Hvorfor i alverden har du ikke kontaktet din læge i den periode??

    Nej, du skal ikke selv finde et eller andet i håndkøb. Straks i morgen tidligt kontakter du din læge, for noget tyder da helt klart på, at den infektion ikke er helt kureret.
  • Indstillinger
    Jeg havde en hjemmesygeplejerske og var til ultralydsscanning som sagde at det var gået i orden. Derfor jeg ikke tænkte over det. Jeg tænkte i starten af det bare var diaré, for det er jo meget normalt at få engang i mellem. Men nu da det er blevet ved er jeg lidt nervøs. Tager kontakt til lægen i morgen, føler bare ikke hun tager mig seriøst når jeg er dernede. Derfor jeg ikke har taget kontakt til hende, og der går for det meste også lang tid for at få en tid. Håbede egentlig bare at det ville gå i sig selv. Men nu kan jeg godt se at der er et eller andet galt.
  • Indstillinger
    Du skal simpelt hen forlange at få en akuttid i morgen. Dette vægttab, den gule urin og denne diarre er et tydeligt vink med en vognstang om, at noget ikke er, som det skal være.

    Og så bør du måske efterfølgende overveje, om ikke du skal skifte læge.
  • Indstillinger
    Det vil jeg gøre. tak for hjælpen. Så er det ikke mig der er helt forkert på den.
Log in eller Registrér for at kommentere.