Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

har lidt problemer med rejsningen under sex ?

Redigeret 24 november, 2010, 17:26 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en ung dreng på 21 og jeg har her det seneste halve år haft problemer med at få den op at stå under sex, når jeg er selv er det intet problem, jeg onanere omkring 1-2 gange om dagen, nogen gange 3-4 ( ja jeg er meget liderlig) jeg har prøvet at trappe lidt ned for at se om det øger min lyst, men så ja går jeg med stivert på hele dagen.

jeg hverken tager stoffer eller ryger noget som helst, ikke engang alm smøger. har ingen problemer på hjemmefronten, har prøvet det et par gange med 3 forskællige piger, og den vil bare ikke, den sidste droppede mig sågar fordi den ikke kunne så hun mente ikke jeg tændte nok på hende.

det startede med jeg mødte en pige nytårsaften og hun tændte mig fra dag 1 vi var sammen, men da dagen kom vi skulle have sex så ville den knap nok op og stå, havde før det et fuldt fungerende sexliv, og ingen problemer overhovedet, og fortsat siden. men når den så kommer igang så køre det bare der ud af.

nogen der kender til det samme? endnu bedere måske nogen der har en læsning, for det er ret pinligt i sengen med en der ikke vil,

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg tænker du reagere psykisk på situationen. og har sex første aften med en dame du faktisk ikke kender . du tænder i første omgang på hende . men jeg tror du måske bliver lidt utryg når du skal prøve første gang. det kender jeg som kvinde. hvis det ellers fungere normalt. må du gå langsom frem med en ny kærste med sex , og lær hinanden lidt beder at kende. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.