Er i tvivl om min kæreste har en kønssygdom!! -kig mænd!
Er det normalt at drenge klør sin pik hele tiden?
Min kæreste har nogle gange sår på sin penis, jeg spurgte ham første gang jeg så det, om hvad det var, han sagde at det var fordi at han havde det varmt i sin 'pik' om natten og så kløede den. Han har også ar fra gamle sår... Jeg har spurgt ham om det var herpes, men han sagde nej og siger stadig at det bare er fordi det klør. Han barber også sine pik hår af, og så tænkte jeg om det måske bare er fordi at hårene vokser ud. Men jeg ved det virkelig ik, jeg håber jeg får nogle svar på det her, og hvis det er normalt at det klør på pikken, så håber jeg da at der er nogle mænd herinde der kan bekræfte det! :-)
Min kæreste har nogle gange sår på sin penis, jeg spurgte ham første gang jeg så det, om hvad det var, han sagde at det var fordi at han havde det varmt i sin 'pik' om natten og så kløede den. Han har også ar fra gamle sår... Jeg har spurgt ham om det var herpes, men han sagde nej og siger stadig at det bare er fordi det klør. Han barber også sine pik hår af, og så tænkte jeg om det måske bare er fordi at hårene vokser ud. Men jeg ved det virkelig ik, jeg håber jeg får nogle svar på det her, og hvis det er normalt at det klør på pikken, så håber jeg da at der er nogle mænd herinde der kan bekræfte det! :-)
Kommentarer
Hmmm! Hvis du nu vender situationen om og du gik og kløede dig for neden hele tiden... og du havde sår... ville du så selv tænke at der var noget galt? Ja, ikke? For det klør af og til, men altså ikke hele tiden... og hvis det klør så meget at man får sår? Et eller andet er der galt!
Jeg ville insistere på (selvfølgelig på en pæn måde) at han fik en "køns-sygdom og andet" undersøgelse (det synes jeg i det hele taget man skal tage "af og til"). Du kan jo sige at i begge skal blive undersøgt for at han ikke er alene om det.
Det er jo sådan set også DIT underliv der står på spil, så han må være en mand, tage sig sammen og få det undersøgt!
Held og lykke!