Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forsvundet sexlyst

Redigeret 27 september, 2010, 05:35 i Kvindelige sexproblemer
Hej!
Jeg er en kvinde på 22 år, jeg har mistet min sexlyst og får aldrig orgasmer! Jeg havde min seksuelle debut som 14-årig og har egentlig haft et alm. sexliv og alm. sexlyst indtil jeg blev ca. 17 år.
Jeg fik en kæreste som jeg efter ganske kort tid bare ikke kunne tænde på, men alligevel var vi sammen i et års tid. Vi havde sjældent sex, og jeg gjorde det udelukkende for hans skyld når det var vi havde sex. Det eneste jeg kunne tænke på var at det skulle overståes, og jeg var derfor også altid tør og det gjorde ondt.
Nu har jeg en kæreste (på 3. år) som jeg elsker overalt på jorden, men min sexlyst er bare aldrig vendt tilbage! Den der liderlige fornemmesle hvor man ligefrem har sommerfugle i maven den oplever jeg måske en gang om året i gennemsnit. Jeg onanerer ikke, har slet ikke lyst til det - det gjorde jeg da jeg var yngre.
HVAD skal jeg stille op??! findes der ingen libidostimulerende "midler" til kvinder??

Den frustrerede!! :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.

    Er meget spændt på hvilke svar du evt. får, da jeg har det på præcis samme måde som dig.
    Jeg elsker min kæreste gennem 4 år, højere end noget andet, men sex for mig, er også bare noget jeg gør for ham, og når det så sker skal det bare overståes.
    Ligesom dig har det dog ikke været sådan altid, og jeg ved heller ikke hvorfor det er blevet sådan, har grublet og spekuleret, og ville ønske det var som før, men ved ikke hvad jeg skal gøre for det.
    Det er nemlig enormt frustrerende...

    Hilsen
    Sympati debatteren....
  • Indstillinger
    Det er med overvejende sandsynlighed noget psykisk. Du/I har tilsidesat egne behov og ønsker for at glæde partneren, og når noget sådan sker gang på gang, så mister man helt selv fornemmelsen, og kommer til at betragte sex, som noget, man "hellere lige må få klaret".

    Jeg foreslår, at du tager et par seancer hos en psykolog, men fremlæg problemet før, der laves en aftale, for det skulle gerne være er, der virkelig har erfaring inden for dette område.
Log in eller Registrér for at kommentere.