Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp til vulvodyni-lidelse

AnonymousAnonymous
Redigeret 29 september, 2010, 05:29 i Vulvodyni
Jeg har i 3 år lidt og kæmpet med smerter, rifter,hævelser, tørhed mm, og set både læge og gynækolog og sidst besøgt vulvaklinikken på Skejby, hvor jeg fik konstateret vulvodyni og fik en meget fin og grundig behandling og en god forståelse.
Brug af VIVAG intimsæbe fra materialisten gav mig den 1. og største bedring, hører at mange medsøstre oplever det samme. Fås til både unge og ældre.
dernæst blev jeg på Skejby anbefalet apotekets håndkøbs- smertestillende 2% Xylocaingel eller den lidt stærkere xylocain 5%.
giver også en mailadr på anden hjælp. http://www.propsandpearls.com
Venlig hilsen søs

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej linen75

    Dejligt du har fået hjælp!

    Jeg må tilstå, at det overrasker mig at se en anbefaling af intimsæbe. Jeg har altid hørt at intimsæbe er noget skidt, og at man helst bare skal vaske sig med vand. Bruger det selv kun meget sjældent. Hvad skulle intimsæben gøre? Og det kan vel også være fx apotekets eget mærke, hvis det er, og ikke nødvendigvis VIVAG?

    Interessant hjemmeside du linker til! Hvad har du fundet brugbart på Props and Pearls?

    Vh. Sisse
    http://www.facebook.com/group.php?gid=9 ... ref=search
  • Indstillinger
    Hej igen,
    Også jeg har lært som du og altid kun brugt vand, og hvad der måtte være i intimsæben Vivag, der løser opgaven, skal jeg ikke sige. På Vulvaklinikken i Skejby kendte de fint til Vivags gode resultater og ville gerne anbefale den, hvis der blot var et større videnskabeligt materiale til rådighed. HAr aldrig prøvet andre fabrikater.
  • Indstillinger
    Hej, jeg har så sent som igår tirsdag, fået anbefaldet VIVAG intimsæbe imod vulvodynien. De kunne heller ikke 100% forklare hvad det var der var i den, men at det havde en medhjælpende virkning.
    Så på med vanten, det skader i hvert fald ikke. Men syns det er fint kun at bruge det en gang imellem. :-)

    Held og lykke

    ChristinaOpera24
Log in eller Registrér for at kommentere.