Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mellemørebetændelse - igen.....

Redigeret 5 november, 2010, 03:14 i Små børn
Hej
Søger nogle gode råd til mellemørebetændelse. Vores søn (19 mdr.) har nu sin 20. gang mellemørebetændelse. Vi får naturligvis penicilin hver gang. Vi har prøvet zoneterapi, han får biostrath, han bader med ørepropper lige meget hjælper det. Han er ikke udsat for røg, han er blevet testet for allergi.
Ørelægen siger hans ører og øregange er normale. Han har selvfølgeligt også fået dræn i.
Nogle andre gode råd?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det virker ellers som om I har prøvet alt.
    Min datter har også døjet med væske på ørerne. Hun har fået dræn i ørerne flere gange.
    Min svigermor foreslog at vi kunne tage hen til en " klog mand" som havde en evne til at helbrede. Det gjorde vi, og det meste af væsken forsvandt efter vi havde været ved ham, det konstaterede ørelægen.
    Men det er jo desværre ikke noget håndgribeligt bevis, for væsken kunne vel være forsvundet af sig selv. osv. Disse tanker havde vi. Men for os var det værd at prøve, og det hjalp jo også.

    Han tager 100 kr i timen. Han er en helt almindelige mand som bor i et helt almindeligt hus, og det eneste han gør er at lægge hånd på.
    Det kan jo ikke skade at tage derhen og så til den billige pris. Han reklamerer ikke, det behøver han ikke. Han har patienter fra Tyskland osv.
    Han hedder Jørgen Jørgensen og bor i Harlev ved Århus.

    Ønsker dit barn god bedring.

    Lisbeth
  • Indstillinger
    Prøv en diæt helt uden mælk og mælkeprodukter i ca. 3 uger.
    Diæten skal holdes 100 %.
    Herefter ved I med sikkerhed, om det er et råd, som I kan bruge til jeres barn.
    Denne viden har jeg fra en øre-næse-hals-læge.

    Antibiotika kan være nødvendigt at bruge, men det påvirker immunforsvaret negativt og så bliver det en ond cirkel.
Log in eller Registrér for at kommentere.