Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gravid? pletblødning?

Redigeret 15 september, 2010, 07:12 i Snart gravid
Hejsa..

Jeg stoppede med mine p-pille for en lille måneds tid siden. Fik min menstration efter 3 dage, hvilket var godt - sagde lægen.

Derefter havde jeg normal ægløsning mm. og har dyrket ubeskyttet sex mange gange både før, uden og efter ægløsning med kæresten.

Forventede at få min menstration igen i starten af næste uge, men imorges blødte lidt da jeg var på toilettet :/

Betyder det så jeg ikke kan være gravid eller? Blir helt trist.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Når man har været på p-piller tager det altså nogen tid for kroppen at hitte ud det, så det at du nu har lidt pletblødning behøver ikke betyde noget som helst.

    Det kan da godt være, du er gravid, det kan også være, du ikke er. Jeg ved ikke helt, hvorfor du er trist, for så hurtigt går det altså meget, meget sjældent.

    Hvis du gerne vil have barn, så slap af, nyd jeres sexliv, når I har lyst og ikke kun, når det passer ind i ægløsning osv. Der kan sådan set sagtens gå et årstid eller mere, før du bliver gravid, uden at der er noget som helst galt - men det kan da også være, du er det om en måned. Tag det roligt, en ting er sikkert - du opdager det længe før, du skal føde, så hvis den første graviditetsmåned skulle "smutte", før du opdager det, så sker der ikke noget ved det.
Log in eller Registrér for at kommentere.