Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gravid???

Redigeret 15 september, 2010, 07:06 i Snart gravid
Hej,
Håber at en af jer måske har en idé om jeg er gravid eller ej....

I næsten 2 uger, var jeg sammen med én ven, vi havde (dumme som vi var) ubeskyttet sex - mere end én gang - både før og efter min menstruation...
Dette er ca 2-4 uger siden, de sidste 2 uger har jeg haft konstant kvalme, ingen appetit, bare lugten af mad får man næsten lyst til at kaste op. Derudover har jeg har jeg haft en underlig fornemmelse i maven - havde det ikke været fordi jeg har haft ubeskyttet sex - ville jeg sige at det bare var en mave virus af en eller anden form.
Igår vågnede jeg med den værst hovedpine og 39 i feber....

Min menstruation er først i næste uge - altså, hvis den kommer...men er bare lidt utålmodig.

Nogen idé?

På forhånd tak,

LG

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis han fik udløsning i dig, at risikoen/chancen langt større end hvis han ikke gjorde.

    Men mon ikke din symptomer er delvist forårsaget af din bekymring for graviditet og delvist forårsaget af din egentlig sygdom?
  • Indstillinger
    Man får ikke feber af at være gravid, så mon ikke du har fået en gang influenza el.lign.? Det passer de øvrige symptomer da også på.

    Men - du kan da godt være blevet gravid, hvis du har haft ubeskyttet sex. Hvis du først har forventet menstruation i næste uge, så må du lige afvente om den nu alligevel ikke kommer, før du farer ud og køber graviditetstests.

    Så - prøv lige at tage det roligt - din cyklus kan sagtens påvirkes af, at du er nervøs.
Log in eller Registrér for at kommentere.