Gravid???
Hej,
Håber at en af jer måske har en idé om jeg er gravid eller ej....
I næsten 2 uger, var jeg sammen med én ven, vi havde (dumme som vi var) ubeskyttet sex - mere end én gang - både før og efter min menstruation...
Dette er ca 2-4 uger siden, de sidste 2 uger har jeg haft konstant kvalme, ingen appetit, bare lugten af mad får man næsten lyst til at kaste op. Derudover har jeg har jeg haft en underlig fornemmelse i maven - havde det ikke været fordi jeg har haft ubeskyttet sex - ville jeg sige at det bare var en mave virus af en eller anden form.
Igår vågnede jeg med den værst hovedpine og 39 i feber....
Min menstruation er først i næste uge - altså, hvis den kommer...men er bare lidt utålmodig.
Nogen idé?
På forhånd tak,
LG
Håber at en af jer måske har en idé om jeg er gravid eller ej....
I næsten 2 uger, var jeg sammen med én ven, vi havde (dumme som vi var) ubeskyttet sex - mere end én gang - både før og efter min menstruation...
Dette er ca 2-4 uger siden, de sidste 2 uger har jeg haft konstant kvalme, ingen appetit, bare lugten af mad får man næsten lyst til at kaste op. Derudover har jeg har jeg haft en underlig fornemmelse i maven - havde det ikke været fordi jeg har haft ubeskyttet sex - ville jeg sige at det bare var en mave virus af en eller anden form.
Igår vågnede jeg med den værst hovedpine og 39 i feber....
Min menstruation er først i næste uge - altså, hvis den kommer...men er bare lidt utålmodig.
Nogen idé?
På forhånd tak,
LG
Kommentarer
Men mon ikke din symptomer er delvist forårsaget af din bekymring for graviditet og delvist forårsaget af din egentlig sygdom?
Men - du kan da godt være blevet gravid, hvis du har haft ubeskyttet sex. Hvis du først har forventet menstruation i næste uge, så må du lige afvente om den nu alligevel ikke kommer, før du farer ud og køber graviditetstests.
Så - prøv lige at tage det roligt - din cyklus kan sagtens påvirkes af, at du er nervøs.